Oke dus het is echt bij hem op het moment van 'nu moet je presteren' dan lukt het niet? Maar als ie het niet tot op de dag precies weet gaat het beter? Hope so!
Nee klopt, het kan alle kanten op. Door m'n erge ongikramp denk ik ook eerder van niet dan wel eerlijk gezegt. Alhoewel ik was nog een kwaaltje vergeten. Ik heb vandaag heel veel 'waterige' afscheiding. Veel meer dan normaal. Maar ja, dat zegt ook niet veel waarschijnlijk... Afwachten, blleegh! Bedankt voor het duimen
Hallo iedereen. Voor mij is het aftellen geblazen.. Eisprong heb ik duidelijk gevoeld gisteren, en nu nog steeds lichte steekjes en krampjes.. Het wordt dus weer een spannende 2 weken!
Ik snap het. Dan gaan jullie gezellig samen vroeg onder de wol Succes met je charme offensief! Gaat vast en zeker lukken! Ik hoop het in ieder geval!
Zoiets ja, hij wil echt niet weten op welke dagen ik zeer vruchtbaar ben, en gewoon deze week om de dag, afgelopen zaterdag hebben we geklust dus eigenlijk moeten we deze week maandag woensdag en vrijdag klussen, maar als mijn ovu test pas morgen positief is dan is dinsdag t/m donderdag dat er veel geklust moet worden.
Ja hoor dank je wel, ik hoop dat het deze maand gewoon een keertje lukt, maar ja ook dat heb ik niet voor het zeggen
Ik heb er wel een goed gevoel bij, maar ik merkte idd dat na die negatieve test gisteren ik toch teleurgesteld was, dus ik sluit me aan bij jullie waarschuwingen te vroeg te gaan testen. Ik maak mezelf er alleen maar onzeker mee. Vandaag niet getest, morgen misschien.
Het wachtbankje is een van de meest vreselijke dingen, met name de onzekerheid waarmee het gepaard gaat
Heel spannend allemaal, je zit nu ook op het wachtbankje, heb je goed geklust na je positieve ovutest?
Ik hoop het ook voor je Rimar! Ik ken het gevoel, het zou zo fijn zijn gewoon inderdaad!! @Toke, goed zo! Beter te wachten met testen. Wel spannend voor je hoor! @ Yootje, ik hoop dat het van een innesteling is!