Hallo dames gisteren ook op rood. Nog wel in de rust van oranje in de arena..... beetje jammer op naar de volgende ronde.... Jullie ook allemaal succes!!!!
Welkom Amaryllis, dit is het kletsforum, hier wordt over van alles en nog wat gesproken. Als je bij NOD formu kijkt zul je zien dat er een NOD september 2009 is en een lijst NOD september, daar zet je jezelf op 8 september neer, en als het zover is voor jou op 8 september hopelijk op roze, het wijst zich vanzelf en anders eventjes hier melden dan wordt het voor je gedaan.
Eindelijk vandaag ongie geworden na 53 dagen en precies op de dag dat ik mag gaan bellen voor de 1e iui. Dus as maandag follikelmeting en gesprek met gynae (die was al gepland) Ik sla nu augustus over.
Nou je bent hier van harte welkom hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd nietwaar. Zelfs als je ff geen zin hebt of een "piep"-dag hebt, geen probleem. Dit forum is een goede uitlaadklep voor menigeen. Ik switch nog regelmatig naar augustus omdat het hier nogal rustig is maar zodra het hier drukker wordt zal ik hier ook meer te vinden zijn.
Hey dames, Mag ik me ook alvast aanmelden? Heb eergister bij de echo gezien dat het voor de 2e keer al heel vroeg is mis gegaan. Weet nog niet wanneer mijn volgende NOD zal zijn, maar september is wel een goede schatting denk ik zo. Ik moet deze laatste mk wel nog even verwerken, dus weet niet of ik in het begin er veel zal zijn, maar wilde me toch graag vast melden. Groetjes, Gwen
Ach Gwn wat ontzettend verdrietig! Ik weet helaas wat het is. Kwam je er pas achter met de echo? Heel veel sterkte met dit verlies weer een plekje geven. Ik kom me hier helaas ook weer melden. Volgende NOD zal rond 13-9 zijn denk ik. Banner heb ik ook maar eens gewijzigd, even een maandje niet kijken naar hoeveel dagen nog, haha!
Er wordt in augustus heel veel besproken door een aantal mensen en als je het niet gelijk volgt dan ben je snel het spoor bijster. @ Gwn: Je kunt jezelf op de lijst ook datumloos zetten en sterkte met het verwerken, ik las dat het je 2e mk is, hopelijk geldt voor jou 3 x = scheepsrecht. Ik zal voor je duimen, duimerdeduim.
Nou, zo te zien ben ik nie de enige met met een miskraam achter d rug. Meest erge vin ik nog de tijd dat het nodig heeft om het te verwerken, het lichaam althans. Kan iemand mij op 6 september zetten? Ik ben maar uitgegaan van cyclus van 29 dagen, want laatste cyclus was mijn ei waarschijnlijk door warmte een beetje laat. liefs, mamaT
Ik zie dat er veel meiden zijn die in hun handtekening "pendel" hebben staan. Kan iemand me vertellen wat dat te betekenen heeft?
Er zijn meiden die met een pendel voorspellingen kunnen doen van bijv. wanneer zwanger en jongen/meisje. We hopen dat ze uitkomen. Vooral ik nu met 3x augustus... deze maand zwanger raken? Zou geweldig zijn!!! Oja, je kunt hen een pb sturen met je meisjesnaam en geboortedatum. Natuurlijk wel handig om erbij te schrijven wat je wilt weten.
Timon ik ga heel erg hard voor je duimen! Bedankt voor de uitleg. Als ik het nu zie en even verder kijk dan mijn neus lang is snap ik wat er staat ja.... Ik denk dat ik een voorspelling niet nodig heb. Naar mijn mening veranderd daar niks mee en ga ik me alleen nog maar drukker maken. Ik probeer me echt rustig te houden er er niet teveel mee bzig te zijn. Het is maar goed dat mijn broer met zijn gezinnetje hier op vakantie is en dat dat een beetje helpt voor afleiding. Toch ben ik er wel steeds mee bezig hoor want op mdit moment zijn ze naar Seaworld en komen morgen terug. Ik heb al helemaal zitten rekenen wanneer mijn ventje en ik het best kunnen klussen en hoe we dat doen omdat Ryker bij ons in de kamer slaapt en we altijd behoorlijk luidruchtig zijn Misschien goedkoop hotel voor een uurtje.... HA HA HA
Het is hier me toch een partijtje rustig, niet normaal. Joehoe Hallo, is daar iemand??? Goed ik ga weer even naar augustus, tot later
Ja ik ben er nog Het is idd héél rustig. September lijkt nog zooo ver weg he Duurt precies nog ontzettend lang! Hopelijk is het snel zo ver, dan weet ik of we een volgende ronde inmoeten, EN dan word ik tante , en dan vertrekt mn ander broer voor een jaar naar Australië Hopelijk komt hij heelhuids terug en overkomt hem niks...
En nu weer weg. Tante worden is ook leuk van je broer, zus....? Een jaar Australie lijkt lang maar gelukkig hebben ze daar ook gewoon telefoon en internet, dan is het toch ietwat draaglijker lijkt me zo. Ik denk wel dat hij met heel veel verhalen terug gaat komen. Misschien wel om een ander nieuw neefje/nichtje te kunnen verwelkomen, dat zou mooi zijn toch?