jou NOD valt al in oktober he...das ook balen.... en 9 september pas weer terug naar gyn...dan moet je ook nog wel ff wachten....das ook niet leuk
Had ook al in aug geplaatst maar zet hem ook even hier voor alle duidelijkheid!!!!(LOL) Hallo Meiden Hoe gaat het hier?? al spannende zaken voor begin september? ik hoop het zo ik gun jullie allemaal een zwangerschap Wil eigenlijk niemand meer zien in oktober, we hebben daar een fiets tja en daar moeten we maar niet met te veel dames op mee willen rijden. Iedereen op roze in september. BEG help je me mee, ze allemaal op roze te krijgen?? Dan houden we oktober zo leeg mogelijk!!
denk dat het toch vooral aan mij zal liggen aangezien mijn cylcus zo lang duurt en mijn ei zo laat pas komt
maar dat kun je nu toch nog helemaal niet zeggen...je moet niet meteen de schuld (voor zover er ook schuld gepraat kan worden) geven.
Hoi dames hoe s het hier, weer even terug van weggeweest zo maar ff douchen met mannetje.. en dan even weg..
Idd, vind het lief dat je het voor me gedaan hebt Minfien..!! THNXXXX hou je op de hoogte is denk ik wel leuk
Dat zou ik inderdaad leuk vinden!! Ben benieuwd. Dames ik ga ervandoor, samen met mn mannetje stappen. Misschien tot morgen!