heb in jan. al een keer een inwendige echo gehad omdat ik maar niet ongesteld werd, toen had ik meerdere vergrote eiblaasjes, gyn dacht aan pcos, maar HA wilde het niet verder onderzoeken bij eerste afspraak weer inwendige echo gehad, toen maar 1 groot blaasje, dus eierstokken verder schoon, maar kan nog steeds pcos hebben, dus dat gaan ze ook onderzoeken in mijn bloed
BEG wanneer kreeg je uitslag? en Idd geen "schuld"gevoel aan praten, voor (bijna) alles is een oplossing
Mijn Pendels gaan niet uitkomen, die van aug was al vervallen en die in sept gaan ook niet lukken eerst volgend ei wat we kunnen benutten zal in oktober zijn
Beg dat moet wat positiefs opleveren!, ook al zal de diagnose PCOS zijn dan nog komt het goed ik voel het, ook jij mag voor een zomer 2010 baby.
BEG het gaat niet onder Narcose. Ik heb er ook angst voor in 1999 had ik niet zo'n positieve ervaring is ws in sept 10 jaar geleden, moest toen ook 1 maand overslaan en was de maand er op zwanger, helaas MK eind november
we gaan van het positieve uit hoor kom op!! zelf hoop ik as vrijdag ook op een positieve uitslag van het bloed en de HSG. Semen weten we toch al en het zal een verrassing zijn als het anders is
wat zal er veranderd zijn? het onderzoek is nog steeds zo, het enige wat ik zelf geleerd heb (lang leven internet) IS DAT IK 2 BRUFEN NEEM 1 UUR VOOR DE TIJD!.