Ha lieve meiden! Heb niet bijgelezen, even teveel werk! Zag wel dat Cyntje ongie verwacht, balen zeg meid! Hoop toch voor je dat het niet doorbreekt en dat je later deze week op roze mag! Heb ik verder nog iets gemist?
ik zou toch morgen een test doen, weet niet op welke dag van je cyclus je zat, maar ik geloof niet dat dit je ongi is, ik denk eerder aan een loran verhaal weet niet of een test nog te vroeg is, je hebt je banner te vroeg veranderd
Ik zat op dag 27! Kijk eens onder mijn banner... die 27 is eentje die er niet echt in thuis hoort vind ik... Dames... lieve meiden... ik houd jullie op de hoogte! Maar zo'n verhaal als Loran... dat zou te mooi om waar te zijn, zijn. Liefs Cyntje78
Bedankt Cyntje voor je reactie, Ben ik niet helemaal de enige. Met de jaren worden mijn menstruatieklachten steeds erger. Ik moet de eerste twee of drie dagen steeds twee aleves (speciaal voor deze klachten) tegelijk slikken om het uit te houden. Paracetamol is een lachertje, druppel op een gloeiende plaat. Ik houd niet van al die rommel, maar het is een regelrechte marteling als ik niets neem.
Het stomme is... ik ging naar huis van mijn werk en liep strond misselijk naar buiten. Ff een sultana naar binnen, en toen was het weer over. Dussss naar de kv een doosje testen gehaald. En omdat ik er eigenlijk zo zeker van was heb ik zelfs een dure CB met indicator erbij genomen! Tsssss..... K**** vrouwelijk lichaam!
Cyntje, twee keer zo'n verhaal zou wel super zijn. Hoop voor de dat het geenongi is. Hier ook nog overal last van. Stekende borsten, rommelde buik. We wachten af anders even een testje voor de zekerheid doen over een paar dagen
Ik las trouwens in een van mijn eigen posts van vorige maand dat ik toen een piep beetje bruin heb gehad... Tóén was ik dus wel zwanger... maar dacht ook ongi te worden. Ach... cyntje... schei uit... je maakt jezelf alleen maar gek, muts!
Dag meiden, Heb niet alles bijgelezen, het is zo veel..! Zag wel iemand met opeens een kortere cyclus dan normaal gesproken.. balen! Vorige maand had ik hetzelfde, opeens maar 23 dagen.. Nu op dag 26, maar zal nog maar even wachten tot 29 als ik dat kan volhouden tenminste. Succes allemaal meiden!
Aaaaah &^%*&)(*#@&^ We hadden net een super leuk verjaardagskado voor onze zoon gekocht op marktplaats. Bel ik net om af te spreken om 'm te komen halen, zeggen ze dat het verkocht is!!!! Nou ja zeg, we hadden gewoon afgesproken dat wij hem zouden kopen. Schijtlui,kan daar zo kwaad om worden. Bij is is afspraak toch echt afspraak. Grrrr. Sorry...
Ricmar: wel een mooie hoge daling. Kan dus ook innesteling zijn maar ja dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen. Hoop het zo voor je meid. Het is je gegund.
Ja, meiden... neem aub geen voorbeeld aan mij! hihihi... Ik liep net natúúrlijk weer naar de wc... lach mezelf bijna een breuk... heel de pot vol met papiertjes van het check, check dubbel checken! Hoefde steeds niet te plassen dus spoel dan ook niet door als de papiertjes schoon zijn. Zien jullie het al voor je? Maar goed... net geplast, en NIETS!
Ja vond ik zelf ook al. Steken inde buik, gevoelig als ik mijn buik ergens tegen stoot zeg maar. Zou ik trouwens nu nog kunnen testen. Heb voor het laatst om 5uur ofzo gedronken en verder vandaag super weinig maar 5 thee glazen.
Tja... Suzan... als je toch goedkope testen hebt liggen? Wat kunnen we onszelf toch gek maken, niet? Als de boel bij mij zo blijft dan test ik morgenvroeg hoor!