Heb nog 2voor5 van de kv liggen Mijn vader is hier nu stel dat het roze word is het wel heel lastig. Ga dan toch maar voor morgen vroeg. Ga uit van wit maar ja....
Oke... ik ga mijn banner dan tóch nog maar ff terug veranderen. (Ohhhhhh............ wat ben ik toch weer erg vandaag!)
Vrijdag was mijn laatste ongi dag zaterdag bijna schoon engister helemaal schoon. Waarom blijven mijn borsten dan gevoelig?? Hmm wacht denk ik nog een paar dagen als het zaterdag nog aanhoud alsnog ff een gokje wagen
hallo allemaal ik heb 17 sep me nod ik voel echt van allees ongi buikklachten, en lichtelijk pijnlijke borsten aan de zijkanten ( blauwe plekken gevoel) ik had vorig maand een cyclus van 21dgn ik ben zo onzeker want nu las ik net wat over iemand die zijn koffie niet meer lekker vond ineens, en dat had ik gisteren ik was bij mijn ouders en ik vond het ineens zo bitter terwijl ze dezelfde koffie hadden als altijd, en thuis had ik dat smorgens ook, en ik voel me soms wat weeig en misselijk juist als ik gegeten heb pfffffffffffffffffff of wil ik dit allemaal voelen, kennen jullie dit liefs maaike3
schrik me net rot, een trouw vrijwillgster van onze opvang is met spoed opegenomen in het ziekenhuis (scheur in de slokdarm)
Meestal begint mijn ongi ook met langzaam rood of bruin verlies. En na een dag pas volop ongi Waarom heb een je gyn afspraak als ik vragen mag??
Dames ik ga afsluiten lekker tv kijken Zie mijn vader steeds kijken wat ik toch aan het doen ben zolang op de laptop Lees morgen wel weer verder
Bij mij begint het nooit zo... maarja.. soms is er geen pijl op te trekken... Ik heb een afspraak gemaakt ivm mijn 2e mk vorige maand. Volgens de vk en huisarts mag dit na 2 x een miskraam... volgens de telefoniste van het ziekenhuis pas na 3 mk maar daar had ik geen boodschap aan. Met een verwijsbrief van de huisarts mag ik komen.
ja, echt elke dag. Misschien komt het, omdat we nog maar pas bij elkaar zijn en we allebei in vorige realties niet tot onze 'trekken'kwamen
Heey Loran... Wil jij misschien nog een keer jou "ongi" verhaal van deze maand vertellen? Incl evt ongi pijnen enzo?? Want mijn lijf doet raar! Liefs Cyntje78
cyntje.. dat had ik dus ook.. misselijkheid bleef, en mijn (.)(.) bleven groter en gevoelig..ik duim voor je