den haag heeft een eigen store maar ze verkopen het ook bij de bijenkorf ben normaal echt niet zo van de dure merken, maar vond het zoooooooooooo leuk!
Den haag is beetje uit de buurt en zelfs de dichstbijzijnde Bijenkorf is uur rijden duzzz daar kom ik eigenlijk nooit
ben ook laatste tijd aangekomen hoor maar ga er weer aan beginnen, sporten enzo maar af en toe moet je jezelf verwennen!
je kunt ook winkelen zonder iets te kopen.....kun je vast bedenken wat je allemaal wilt kopen en hebben als je die 10 kg kwijt bent. soort van extra stimulans zeg maar
ben laatste tijd ook aangekomen alleen al door stoppen met roken is er 5 kg bij gekomen en dan 6 weken vakantie...dan wil het wel....maar nu weer fulltime werken en probeer regelmatig de fiets ipv auto te pakken en flinke stukken te wandelen en dan hoop ik dat het er weer af gaat....
Ik ga morgen beginnen met elke avond een flink wandeling, daarna dan douchen en naar bed (kop leeg maken) Sinds mijn miskraam in febr ben ik meer dan 10 kilo aan gekomen en dat moet er echt af nu, baal er van..
dat wandelen helpt echt goed hoor om je hoofd leeg te maken. dat merk ik tenminste echt. Dingen waar je mee zit of wat je nog wilt overdenken kun je dan heerlijk doen en daarna kan ik het ook goed los laten.... En dan gaan die 10 kg ook wel weer weg
@ricmar: ik doe met je mee, vanaf maandag is het gezond eten 2 keer per week sporten en niet meer snaaien. bij mij moet er ook 10 kg af die er aan zijn gekomen door het stoppen met roken en vakantie. Ik wens je heel veel sterkte, ik weet dat het afzien wordt maar het gaat ons lukken!! x
ik ga lekker slapen, vandaag de hele dag met mijn neefjes en zus en mannetje in Hellendoorn geweest, was erg gezellig maar vermoeiend. nog effe bij de Mac geweest... slaap lekker meiden x
helaas, moet er toch maar naast gaan liggen, anders krijg ik hem het bed niet meer in ben ook wel moe, werd om half 6 wakker vanochtend en heb shopmarathon gedaan tot morgen meiden!!!