Uitslag HCG bloedtest binnen 2800 helemaal perfect !! Gister avond MVM op visite gehad : test knalde donderdag beginnen met plassen.. vandaag al heel de dag berroerd
dank je hihi... hij/zij groeit trouwens erg snel zeg pff... het nichtje van Rob had die van haar een week eerder... maar die groeit volgens mij voor geen meter... die is nog steeds zo klein als dat ik Gyzmo kreeg... en Gyzmo is nu al bijna 2x zo groot... ben benieuwd of die van hun nog gaat groeien.. die van hun is wel aan het vervellen en dat heeft Gyzmo nog niet gedaan...
Hee hartstikke goed zeg, gefeliciteerd meid. Dat zal een lekker gevoel zijn. *rimar springt een gat in de lucht van vreugde voor naliey*
Helemaal goed zeg, en jammer dat je niet zo lekker voelt, hopelijk is dat snel voorbij en toppie hoor dat je aan MVM gaat doen, respect
hihi dank je ik las die brief en zei tegen mijn vriend er staat voor onbepaalde tijd... en ik keek echt zo van klopt t wel en wat houd t in... nou echt ik moest echt 10 meter verder gaan zitten want hij schreeuwde van blijdschap dat ik een vast contract heb
Misschien houdt het vervellen de groei iets tegen en gaan ze straks stuivertje wisselen, gaat die andere meer groeien en Gyzmo vervellen
*waait naar ikke* ik ga me klaar maken om te werken dames kom op't werk nog wel even spieken. Ego: men buik staat pcies in brand...denk niet dat het een goed teken is,denk dat ik toch ongi ga worden hoor Tot later dames. Liefs,P
zou kunnen.. we wachten af maar nog ff en we moeten een grotere terra halen... ik denk deze terra gaat wel minimaal een half jaar mee.. maar als t zo door gaat haalt hij de 2 maanden niet eens haha...
Hee daar is Zethu, ik las van je gesprek as donderdag, harstikke goed zeg, zal voor je duimen, ik ben vrij die dag dus kan mijn duimen goed aan het werk zetten
haha... had ik toch al ben slechthorend :x zit in de fam... is helaas aangeboren en ze willen er niks aan doen behalve apparaatjes geven :x
haha, dat schreeuwen ken ik ja. Toen ik gisteren gebeld werd met de melding dat ik donderdag sollicitatie heb heb ik het lopen uitgillen toen de verbinding werd verbroken. Mijn vogel vloog van schrik de hele keuken door!
Dat gaat zeker snel zeg, en die terra's zijn nu ook niet echt goedkoop, nog beter dat nu een vaste aansteling hebt
Ja Graag! Ik kan alle hulp gebruiken. Ik moet en zal die baan hebben! Ik mag donderdag om 13.00 als eerste!
ahh heb je m wel weer rustig gekregen... wel goed zeg waar heb je een solli?? ga voor je duimen tussen de onderzoeken op t ziekenhuis door..