Ik ben er vorige maand mee begonnen om te kijken wanneer mijn ei springt, ik wil dit een beetje in kaart zien te krijgen, dus hoop dat ie straks wel lukt
ik ook niet hoor... maar ik heb er ook niks aan...heb haast geen eisprong ik moet wel tempen maar dat is meer voor de gyn dan voor mij want snap er toch niks van...
Onze kat is echt die van mijn man, hij ligt nu alweer 's avonds bij hem op schoot, mijn schoot is pas goed genoeg als de baas er niet is of als ik ziek ben, anders komt ie niet bij mij op schoot hoor.
En dan heb je net geen fototoestel bij de hand. Wij zijn 1 x wakker geworden en hebben zo gelachen, onze kat lag tussen ons in met lijf onder dekbed en koppie op kussen, hij lag net als wij. Dat was zo'n mooi gezicht.
wie wil er voor mij gaan werken?? ben doodop en het is somber weer.. heb helemaal geen zin... alhoewel als ik er eenmaal ben vind ik t niet erg meer... dan geniet ik gewoon van die blije gezichtjes... maar zit liever thuis en doe me huishouden haha... door de verslaving van ZP en het werk kom ik er amper nog aan toe... net een draai was aangezet (kan niet meer wassen want wasverzachter is op) en draai opgehangen... en verder kom ik niet...
Dank je wel, ik probeer om 3 uur te gaan, maar krijg nu al lichtelijke drang dus ga misschien ook wel eerder
heeft Blacky ook hoor...en Sabi trouwens ook... Poema komt t liefst naar mij toe.. ze zeggen altijd dat vrouwtjesdieren t liefst naar t baasje gaan en mannetjesdieren t liefst naar t vrouwtje.. maar bij ons is t andersom...
Tja die zp verslaving, hihi Ik gebruik geen wasverzachter meer, heb nu iets waarbij het niet nodig is en is zelfs goed voor kleine babies, qua geur enzo. En het is ook nog beter voor het milieu. Maar fietsen is gezond voor je dus gewoon gaan, ik werk nu al en ga jouw werk en zeker niet bij doen, en daarentegen moet ik nog tot 5 uur werken vandaag, dus dat gaat zeker niet lukken
jha op dat soort momenten moet je echt de camera bij de hand hebben... ahh wel lief hihi...lig hier ook in een deuk... dat doet Sabi ook... hij ligt dan bij mij...(met z'n 3en lepeltje lepeltje zeg maar) en dan met zijn kop op mijn kussen... als ik nog niet in bed lig dan gaat hij zo bij t baasje liggen maar dan op de deken...
Ja bij ons ook lepeltje lepeltje, hilarisch was het gewoon, ging eerst zijn koppie omhoog zo van hè wat ist nu alweer tijd.
jammer haha... maar welk middel is dat dan?? ik gebruik nu verschillende merken maar wel altijd wasmiddel EN wasverzachter... anders trek je echt schuurpapier aan.. ik moet ook echt geen handdoeken ophangen want dan kun je net zo goed schuurpapier kopen... Handdoeken theedoeken gastendoeken washandjes werkdoeken enz gaan allemaal de droger in... en soms ook t beddegoed... maar verder hang ik alles op...
echt raar is dat he... maar de mensen zeggen altijd t omgekeerde... dan denk je bij jezelf dan nemen we mannetjes dan heb ik er tenminste wat aan en dan gaan ze t liefst naar t baasje.. en hebben ze jou alleen nodig voor eten en als t baasje er niet is..
nu we t over dieren hebben he... ik heb 2 kattenbakken staan die weg mogen... staat op marktplaats en op gratisaftehalen...maar niemand wil ze hebben... weten jullie iemand??
www.ha-ra.nl ik ben daar sinds kort mee begonnen met schoonmaakmiddel en producten en ook het waspoeder. Wij kregen op de party toen de uitleg hoe het werkt met wasverzachters en baby's ben daar wel van geschrokken en had zoiets van gelijk switchen die handel.
kan dat echt veel kwaad gewone wasverzachter?? ik heb wel gehoord dat ze allergisch kunnen zijn en dat je dan neutral moet halen maar verder heb ik er niks over gehoord...
Zoals het mij werd uitgelegd is dat wasverzachters nog wel eens willen (ver)dampen in de regen en bij het zweten, ze noemde o.a. als voorbeeld een baby in kinderwagen met beddegoed met wasverzachter in de regen, kap over de kinderwagen kind aan het zweten, qua temperatuur in de kinderwagen ook verdamping, met als gevolg dat de baby werd blootgesteld aan behoorlijk wat wasverzachterdampen die zeker niet goed zijn voor een baby. Daar ben ik behoorlijk van geschrokken, temeer omdat ik zelf ook over heel veel wasmiddelen en schoonmaakmiddelen niet kan, dan wil ik een evt. baby van ons daar zeker niet aan bloot stellen.