Het gaat voornamelijk over het zien dat de naald in het lijf glijdt. Oeeeee, helemaal niet mijn ding!
Hoi meiden, ik ben helaas ongesteld geworden op de 11e. Verder crisis op het werk, 20% van mijn collega's ligt eruit, bij mijn team zelfs 66%. Moet nu overleven daar, dus de zwangerschapswens gaat even op een laag pitje. Ik ga dus voorlopig even van de NOD lijst af. Ik was al niet zo actief, dus jullie zullen me vast niet heel erg missen Ik kom wel af en toe buurten om te kijken hoe het met iedereen gaat. Succes ladies!! Knuf Nienke
Rimar: Nee, wij hebben het schoonmaakmiddel niet de vloerwisser. Ik ga er wel ff naar kijken! Fijn die actie in je lijf, dus YEAH Nu de actie buiten en in je lijf. You go girl. Cyntje78:He, wat jammer joh. Baal echt voor je. Timon: ook balen voor jou meid. Net als Cyntje78 naar de oktoberlijst. Sterkte met je verdriet. Heitjekarwijtje: geen karwijtje dus. Jeetje wat een ommezwaai wat weer betreft. Atrid: laat het idd een innestelvloeitje zijn. Maak deze maan roze. Ik wil zelf graag paars, dat vind ik een mooiere kleur dan roze tralalaa. Stillll 4 á 5 days waiting for the real testing testing wan toe
Ik heb nu zelfs het wasmiddel inclusief schoonmaakmiddel als vlekkenmiddel, werkt hartstikke goed. Had in vakantie vetspetters op wit tshirt kreeg het er niet uit met wassen, schoonmaakmiddel erop, ff in laten werken, mag gerust een paar dagen, geeft niet, daarna gewassen, weg vlek
Dat zal moeilijk gaan als ik zelf moet spuiten. Hmm, ik loop nu op de feiten vooruit en dat is niet handig. Eerst dit en over 3 weken horen wat dan mogelijk is.
Hoi Yootje, nee ze zijn per direct ontslagen... En het werk is er niet minder om geworden, dus we moeten allemaal flink aan de bak om het rond te breien. Een zwangerschap en alle kwaaltjes en het verlof die daarbij komen kijken, is nu niet te doen. Daarbij twijfel ik of ik genoeg energie overhou voor mijn gezin. Dus even een stop voor een derde en wellicht voorgoed.
Dat is wel weer zo, maar als het net zo'n soort diabeticipen is dan zie je de naald niet eens, maar je hebt gelijk eerst wachten, en wie weet valt het nog mee, zal in ieder geval voor je duimen.
Timon, kan je man niet gaan spuiten als dat uiteindelijk nodig blijkt te zijn? Heb ik ook gedaan toen ik antistolling moest spuiten na de bevalling. Scheelde erg veel dat ik niet zelf het moment hoefde te kiezen om mezelf pijn te doen. En we hadden de afspraak dat ik het hem niet kwalijk zou nemen hahaha!
Dat is ook wat, een manlijke collega kwam hier net vertellen dat zijn vriending 9,5 week zwanger is, maar die was heel ziek de eerste paar weken, veel spugen enzo. Maar vind het wel leuk voor hem. Andere collega's hebben te horen gekregen dat ze ontslagen mogen worden dmv vergunning enzo, en als ik dit zo lees .......
wat doe je voor werk dan. en zijn ze door de crisis ontslagen. kan me voorstellen dat je nu zoiets hebt van zwanger worden hoeft voor mij nog niet , maar wie weet, als het op het werk rustiger wordt, ben je zelf ook een stuk rustiger en daar haal je dan weer positieve energie uit.
hoi meiden, kom hier even kijken. En zag nog geen nieuw roze, ik ga toch maar heel hard duimen voor alle meiden die nog hun NOD moeten krijgen dat iedereen lekker op roze mag, want dit is niet vrolijk. *ego* Hier snap ik niks van die temperatuur. Na posi ovutest dacht ging mn temp 0,2 omhoog. nu is die weer net zo hard gezakt. En geeft FF nog steeds geen ei aan. Nu maar wachten op morgen en dan maar kijken wat de temp doet. Ik word hier wel onzeker van. Na al die duidelijke tempkaartjes, doet mn lichaam maar weer eens waar het zelf zin in heeft. *einde egobericht*
Hallo ik ga geen ruim 40 pagina's terug lezen (kan het toch niet onthouden) zag nog wel Cyntje?? spannend met twijfel test?? nog meer nieuws?? Durf me niet voor de marathon op te geven, zit te denken om zondag te testen, zit dan 2 weken na ei en 15 dagen pregnyl
maar ik ga er weer vandoor. Moet vanavond sporten (zumba) en ga vroeg eten. Maar kom morgen weer even kijken en hoop dan op veel roze.
ach...een beetje spanning is best leuk zo af en toe. En testen nee nog niet...is niet echt handig als je een paar dagen bij schoonouders logeert ivm kermis en die van niks af weten zeg maar..... dus wacht nog ff wel .....had me ook voor zaterdag op de testmarathon gezet dus probeer tot zo lang te w88