Ben gisteren weggeweest voor een echo en zag dat het niet schoon was. Wel een nieuwe verdikte bmwand. Hopelijk is er een kleine kans dat het mijn naderende ongi is en dat ik binnen een week ongi wordt maar als dat niet zo i moet ik alsnog weg voor een medicijn of curretage. FIJN...
kheb het gevoel dat ik al weken op een wachtbank zit en dat ze me vergeten zijn ofzo. Maargoed ik heb ook wel goed nieuws, ik ben vandaag aangenomen. Niet mijn droombaan maar het is iig werk. Bij een callcenter.
het is pcies een slechtere dag voor de zp dames. zoveel slecht nieuws kop op dames!!! Morgen gaat het misschien weer beter. Ik zet een hele dikke groepsknuffel in. *groepsknuf*
ik wacht nog steeds geduldig op mijn ongi. Zit nu al weer op dag 30. Hoop dat het niet een hele lange cyclus wordt.
wow ik kan geen woorden in caps maken. raar.. Ik deed GROUPHUG en dat werd klein gemaakt door de site..
ja eerste ronde, maar weet eigenlijk wel zeker dat het niets geworden is. Is voor mij nu wachten op de volgende ronde en dan maar zien. Heb wel erg veel last van ontpillingsverschijnselen. Voelde mij 2 weken geleden steeds erg misselijk etc. ik was er volgens mij oko heel erg op gefixeerd door alle verhalen die je hier leest. groeten Suzanne
@ Suekes ik hoop ook dat je gewoon ongi wordt en dat je geen pillen of curretage nodig hebt, wel gefeliciteerd met je baan!!
Ricmar dankjewel lieverd! Hoe is het met jou? Bijna testen, voel je je goed, iets speciaals? Hoop zo dat het raak is voor jou!! Supernurse, komt goed, je hebt gewoon 50% kans net als iedereen dat is iets positiefs, ik hoor vaak dat het meteen lukt na de pil en hoe kan het anders ook dat vrouwen na 1 keer spugen/diarree tijdens de pil zwanger raken. Houdt goede moed en dan komt alles goed . Niet getreurd als het niet meteen raak is, zou erg snel zijn! Dikke kus en succes!
je hebt helemaal gelijk. Ik ga er zelf vanuit dat het niet gelijk raak is. Ik heb inderdaad 50% kans.