Truste BEG 3 kats we gaan elkaar stimuleren oke?? elke dag updatje van wat we hebben gegeten enof we hebben bewogen??
Hallo allemaal! Ben er een paar weekjes niet geweest.... Wilde wat minder met zwanger worden bezig zijn. Dat is helaas niet zo goed gelukt Heb nog zitten tempen om te weten wanneer mn ei is geweest enzo... Heb nu ook wel iets geks! 26-08 is mijn ei geweest (nu dus 3 dagen geleden) En wat heb ik nu opeens? Bruinverlies! Waar komt dat in godsnaam vandaan?? Iemand een idee ...? Anders vraag ik het ergens in een ander topic!
Hoi Meisje.. heb ik vorige keer ook gehad...niet echt heel veel maar wel wat. Kan namelijk ook komen van de eisprong...
@meisje soms kan je wat bloedverlies hebben na je ei,maar je weet zeker dat het je ei was 3 dagen geleden?? Niet al iets eerder??
eff snel nog @ chelle: ja hellendoorn was leuk encht een park voor kinderen en die hebben de dag van hun leven gehad en wij natuurlijk ook @ricmar: natuurlijk gaan we elkaar steunen, ik volg een beetje de richtlijnen van sonja, zodat ik gevarieerd eet en zo. we steunen elkaar en het gaat ons lukken!! dikke knuf en tot snel! (nu ben ik echt weg)
Heb nog nooit een bloeding gehad na mn ei... Vind het zo raar! En ben wel vrij zeker van mn ei ja, temp is sinds de 27e omhoog (26e: 36,2 ; 27e: 36,6 ; 28e: 36,7 en vandaag 36,6) Dus ben er wel vrij zeker van ja. Had de 1e 3 cycli op dag 23 elke keer mn ei, nu op dag 24. Dus kans is groot dat het klopt hoor, gaat niet eerder geweest zijn. Volgens FF is het ook 26e geweest.
Hey meiden ik kom even weltrusten zeggen... Mannetje viel net ook in slaap op de bank, maar had hem gelukkig al eerder even mee naar boven gesleurd Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Helloww! Wou nog ff snel komen kijken voordat mn luiken echt dichtvallen. Heb filmpje gekeken (He's just not that into you). Was wel grappig Hier trouwens nog eentje die na het stoppen met roken is aangekomen! En dankzij ongeluk met mn knie heb ik nog 3 maanden op de bank gezeten, zo'n 8 kilo aangekomen! Dat moet er ook weer af! Alleen de motivatie is nog zo moeilijk te vinden Ben wel weer aan het sporten maar de lekkere dingen laten staan gaat maar moeilijk... Morgen ga ik naar Mama Mia, de musical! Ben errrrg benieuwd! Welterusten en anders: goeiemorgen!
Ik ben de afgelopen 4 maanden 14 kilo bijgekomen. Daarvoor was ik dat in 4 maanden ook afgevallen. Ik ben nogal een jojo... wilde voor het zwanger worden toch maar weer wat kwijt. Alleen niet meer met calorie tellen (gaat wel veel sneller, maar goed) Dus weer een weekje bezig.. alleen het gaat nu minder snel dan normaal... Hopelijk blijft het er dan ook langer af.. (en kom ik alleen aan door de baby en niet door vet )
Goeie nacht dames... ik zie dat er niemand meer is maar dat is logisch om 5 voor half 3... hier verder nog steeds geen nieuws over de zw of me cyclus.. ach jha gewoon ffies afwachten... maar heb wel ander leuk nieuws... ik krijg een baardagaam echt leuke beestjes... heb er nog nooit 1 gehad maar wel vast gehouden bij een vriend van ons... heb al informatie opgezocht en je moet met veel rekening houden.. maar als ik vragen heb kan ik ook die vriend van ons bellen.. altijd handig als iemand al ervaring heeft hij heeft er 2.. ik wilde er ook 2 maar mannetjes kunnen niet samen en een mannetje en vrouwtje ook niet als ze nog jong zijn... 2 of meer vrouwtjes gaat wel... maar je kunt pas na een half jaar a een jaar zien wat het geslacht is.. en die ik krijg (mag ik over 2 weken ophalen) is als het goed is dan 8 weken ofzo... echt nog klein dus.. ben benieuwd hihi...
Goedemorgen, mijn NOD is 1 september. Maar de klachten die ik normaal heb als ik mijn menstruatie moet krijgen heb ik nu ook. Maar het is pas ronde 1. En dan gaan we vrolijk naar de volgende ronde.
goedemorgen dames, heitje, waar ga jij naar de musical van mama mia. die speelt toch al lang niet meer? ik heb hem jaren terug gezien in Utrecht, hij was super!