Helemaal mee eens! Er voor gaan Heitje. Heb net 2 broodjes pindakaas, een zak vol zure ufo's en een halve reep tobelerone op
hoipipeloi!!! wat hebben jullie weer heeeerlijk gekakeld!!! gezellie hoor! en weer een nieuwe zwangere las ik? van harte!! en ook nog flink wat drukte op het wachtbankje... ik schuif ook nog even aan hoor... heb niet echt veel klachten meer...alleen nog af en toe last van mijn buik,....denk dat ik ongi ga worden ... we zullen zien!! liefs
Hahaha ja zo vol dat ik misselijk werd. Maar het is gezakt en heb zin in de rest van de reep Niet voedzaam maar zoooo lekker.
Allemaal gluurders. Ik ben met de rest van de reep bezig. Maar moet mijn man ook nog even verleiden, door die rare ovulatietest vanmiddag ( WAAROOM heb ik dat nou gedaan?! ) ben ik toch weer gaan twijfelen. Vanaaf dus nog eem aan de bak
Lekker dan...nou is mannetje boos naar boven...hij begreep niet waarom ik daar over nadacht... pff ik had gewoon zoiets van: ik wil mn zus niet teleurstellen..is dat echt zo raar? En natuurlijk wil ik niet mn kinderwens aan de kant schuiven maar voor mn vriend voelt het nu zo alsof ik mn zus belangrijker vind dan hem...en luistert niet meer naar wat ik zeg...
Het lijkt me heel logisch dat je daar over nadenkt....miss dat wij vrouwen daar toch anders in zijn...denken veel meer na over wat...als...dan...enzovoort. Soms denken we ook te veel na en moeten het gewoon laten komen zoals het is...Ik denk ook dat je dat moet doen hoor....gewoon doorgaan en dan zie je vanzelf wel hoe het loopt.
Ja nou het is dus niet altijd even praktisch..voel me nou echt klote... hij is nu echt teleurgesteld in mij maar staat ook niet open voor mijn uitleg...dat vind ik dan weer jammer...
goedenavond allemaal ga een poging doen om iets terug te lezen maar zo te zien is er weer heeeel veel bijgekomen sinds vanmiddag
mannen...ik denk dat vrouwen er mee bezig zijn, mannen denken meteen dat je iets anders belangrijker vind....snap je wel hoor en ik denk dat mijn vent precies zo zou reageren