ja dat snap ik hoor......MANNEN af en toe zou je ze oook achter het behang plakken..... Waarschijnlijk draait ie wel weer bij.....even laten rusten en later nog eens op terug komen is vaak het beste. dikke knuffel van mij hoor
Oke, fijn om te horen dat ik niet 'raar' ben, haha! Ik dacht gewoon even dat het misschien egoïstisch van mezelf zou zijn om er ook juist in die maand mee door te gaan en dacht, die 2 maanden pauze overleef ik wel maar da kan ik iig op de bruiloft van mn zus zijn en haar helpen! Maar denk idd dat het komt zoals het komt...het valt niet te plannen en het is natuurljk zonde om de maanden te moeten skippen..
Heitje, naar boven gaan, sorry zeggen en zeggen dat het je spijt dat hij het gevoel krijgt dat je je zus boven hem kiest dat dat niet jou bedoeling was. Dat is het enige wat hij nu wil horen, dan kun je er later op terug komen en hem uitleggen dat vrouwen pleasers zijn en dus nadenken over of ze iemand gaan teleurstellen en alles doen om dat te voorkomen. (zo zit ik nl ook in elkaar als het over dierbaren gaat) Althans zo denk ik erover. Maar wie ben ik om jou te vertellen wat je moet doen, sorry. Ik laat het toch staan misschien heb je er wel wat aan. En je zus zou het jou echt niet kwalijk nemen als je dan zwanger ben t of net bevallen!
in oktober is het nog veel rustiger ik blijf hier even hangen. Mijn nod had 3 dagen geleden al moeten zijn. Bij een cyclus van 28 dagen. Denk dat mijn cyclus gewoon veel langer gaat duren
Thanks meis, ik heb er echt wat aan gehad en ben net naar boven gegaan en sorry en alles gezegd, en ook gelijk een beetje geprobeerd uit te leggen. Ben denk ik ook wat onzeker wat dat betreft en bang dat andere mensen dan gaan denken 'nou, hadden ze dat niet wat beter kunnen plannen?'. Erg dat ik zo kan denken zeg, schrik er zelf van! Hij heeft me gerustgesteld... pfffff wat een gedoe!
dat zou heel goed kunnen en zeker als je pas gestopt bent met de pil zoals ik zag.....duurde bij mij in het begin ook veel langer...ik begin nu pas beetje regelmaat te krijgen.
33 dagen zoals je kunt zien....en ik dacht bol te staan van de kwaaltjes maar lang leve het ontpillen....hoop dat jij er minder last van hebt.
oh ik zie het al, duurde ook lang. en nog steeds niet echt regelmaat. Hoe doe jij dat met testen, wacht je op ongi of begin je al eerder met testen
Zo denk ik er ook over. Laat het komen zoals het komt. Schuif jezelf niet opzij. Je doet je best. En als het zo zou zijn, kan je altijd iemand vragen je verder te helpen met de organisatie toch! Zukses met je keuse
Ik heb best wel last van het ontpillen. Gelijk na het stoppen ongi geworden, daarna nog 2 weken last gehad van misselijkheid. Kon haast niets eten etc. Vorige week bruin slijm gehad, pijn in mijn buik en afgelopen weekend pijnlijke tepels. Ik kan haast niet zwanger zijn aangezien we deze maand maar weinig geklust hebben door ziekte.