Dat is inderdaad waar, had ik nog niet eens bij stilgestaan dat ik natuurlijk hulp kan vragen...beetje moe denk ik haha.. Dank je voor je mening!
En weet je heitjekarwijtje. Wees blij dat je man reageert. Er zijn genoeg mannen, die niet eens reageren en het geen bal interesseert. Dat is helemaal niet leuk. Wees blij met de reactie.
he jakkes...das dan ook niet fijn....ik herken het echter wel....heb er ook veel last van gehad. Begint nu langzamerhand minder te worden.....minder kwaaltjes enzo...al was ik deze maand ook iedere ochten misselijk maar ben gisteravond laat toch weer ongi geworden..helaas.
Supernurse: ik hoop dat je ongi zich snel laat zien meis! Helaas gebeurt het ook dat meiden soms een half jaar tot een jaar wachten op hun eerste echte ongi... maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit! De meesten worden binnen 2 maanden gewoon weer ongi en dan wordt het vanzelf wat regelmatiger/korter..
ik blijf het raar vinden hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Misschien ook wel dat je leest over wat er voor kwaaltjes bij kunnen komen dat je ze dan ook sneller krijgt, je bent er dan meer op gefixeerd.
Heitje ik blijf maar rustig afwachten. ben ook nog maar net bezig. Als ik verhalen van sommige meiden lees heb ik niets te klagen
Dat kun je ook het beste doen, hoe vervelend het ook kan zijn....als je ongi nog ff uitblijft, gewoon af en toe een testje doen en vrolijk blijven klussen! Het kan bijv. zo zijn dat je eitje een dezer dagen pas springt ofzo!
Sommigen zijn idd al wel langer bezig ja....maar iedereen wil het gewoon graag hoe lang je ook bezig bent en dan duurt iedere maand lang hoor, dus ook als het pas je 1e maand is ben je gespannen...dat hoort er nu eenmaal bij.
bedankt voor jullie reacties. Ik kruip lekker mijn bed in, mag morgen weer vroeg werken. Fijne avond allemaal en welterusten voor straks. groeten Suzanne
Lieverd ik ben blij dat je met hem hebt kunnen praten. Was hij voor reden vatbaar? Heb je hem uit kunnen leggen hoe wij rare vrouwwezens in elkaar zitten? Niet te veel aantrekken wat andere zouden kunnen denken. Dat heb ik ook erg lang gedaan en daar maak je het jezelf zo moeilijk mee. Doen wat goed voelt en als andere dat niet kunnen respecteren dan zou ik me afvragen of ze wel belangrijk voor je zijn, toch. Het gaat om jouw leven en om jouw geluk! Dikke knuffel!
Ja heb er wel weer meer wat vrede mee. Maar vind toch raar dat mijn temp wel een ovulatie aangeeft, maarja... Wacht gewoon op mijn ongi, dan heel snel dat onderzoek ondergaan.
Ja hij wilde wel naar me luisteren en was blij met mn excuses. Alleen heeft hij ook dingen gezegd in zijn boosheid ('als je zo erover denkt, kappen we er mee') en hij wilde dat in eerste instantie niet terugnemen, helemaal net als ik zo bleef denken... Ik heb gezegd dat het nogal ver ging wat ie zei en dat ie dat ook onnadenkend eruit heeft geflapt. En toen wilde ie slapen, haha. Hij zei wel dat ie dat ook wel wist dat ie dat niet mag zeggen maar dat ie er nog wel verder over wil praten later.