En dát is nu net wat ik deze ronde 'mis': ik ben lang niet zo gevoelig/emotioneel/prikkelbaar. Normaal gesproken heb ik een week voor het ongesteld worden, daar behoorlijk veel last van.
dan wordt dat mijn motto voor komende maand....mag ik hem van je "jatten" en onder mijn banner zetten?
Ohh dat is misschien wel een goed teken dan!! Laten we het hopen meis!! Als ik zo naar jouw onderschrift kijk, verdien je het dubbel en dwars om een wondertje te krijgen!!
duimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduim hoop dat het helpt...ik doe mijn best oke
Ik hoop het ook voor je. Ik denk van wel (ook al heb ik nog maar kort ervaring..). Het geeft je iets meer duidelijkheid over je eigen lichaam, al neemt het ook weer niet alle spanning weg, want een lichaam is soms vreemd. Succes met je nieuwe ronde en je ovu-testen
Ik denk dat ik ga slapen meiden, ben doodop. Jullie zijn lieverds! Het helpt zo enorm als je ergens mee zit om dat hier te spuien! Anders had ik (en ook mijn vriend denk ik) me nog steeds superklote gevoeld en nu kan ik het allemaal wat beter overdenken zo! *dikke knuffel* Chelle: als je vragen hebt over ovu-testjes... mijn oren/ogen staan open! Slaap lekker!
Dat ik vind dat voor ons allemaal nietwaar. Maaaar niet te vergeten vorig jaar heb ik door lang lang lang wachten eindelijk een zoontje gekregen. Het kon dus toch. Én ... het blijkt sinterklaas te zijn. Ik hoop dat hij dit jaar een mooi cadeau geeft
slaap lekker heitje....en als ik vragen heb...dan zal ik ze stellen hoor....eerst maar eens binnen krijgen en ongi afgelopen zijn.
Ooooh heerlijk zo'n ananas. Sinds mijn bevalling vorig jaar en tijden de zwangerschap trouwens, ben ik allergisch geworden voor de ananas. Ben het nog steeds. En ze zijn zoooooooó lekker.
Was voor mij ook de eerste keer. Ik was er heel erg sceptisch over (wrom weeknie). Vanaf dag 7 ben ik ze al gaan gebruiken en telkens nix, nix, nix, nix, totdat JAAAAA positief. Toen werd het leuk. Dus sterkte met wachten en heeel veel geluk met de ovu's en de juiste tijden de zaadjes los te laten