enig idee, voor welke stof je allergisch bent? Mijn opa deed het altijd nog even laten liggen in een bak water met zout. Geen idee waarom eigenlijk... hihi
Nee ik weet het niet. Ik kan het eens proberen, wat je opa deed. Ik weet alleen niet of het dan nog wel lekker smaakt met al dat zout
hehe weer ff terug gelezen. @BEG,blij je nog eens te zien. hoop voor jou dat het onderzoek iets opleverd he. dikke knuf @Heitje die al slaapt, ik zie geen dilemma hoor,je bent nu toch hartstikke zwanger. en anders zoals chelle zei;je zus begrijpt dat heus wel. gewoon niet nadenken en lekker zwanger zijn/worden @ ego heb zo'n gigantische puist op men kin haha zie er niet uit. Hij doet pijn ook ik ga nog even NCIS kijken en slaapies doen,moet morgen vroeg op. Slaap ze dames en tot morgen! *waait naar de overige zp-dames*
For Asian, such method is to reduce the acidity of fresh pineapples but not canned products. If the pineapple is not sufficiently ripen, its acid level will be rather high and after consuming said fruits, a irritation feeling (acid reaction) is on the tongue but it will fade away after sometimes.
wacht gewoon op mijn ongi, denk dat ik rond de 27e ongesteld moet worden, gyn zegt dat ik geen hormonen aanmaak voor een eisprong, dus verwacht niet dat ik reden heb om te testen
Fresh pineapple may cause irritation of the tip of the tongue in some cases. Some may describe this sensation as a raw tingling. Some believe that dipping pineapple slices in a mild salt water solution will mitigate this effect and may also intensify the pineapple flavor.
Oke dank je wel. Ik heb toch een aantal keren een ananas te eten, maar dan is het meteen weer mis. Zit dan met hele vreemde dikke lippen . Het is gelukkig niet zo dat ik naar het ZH moet ofzo, dus ik blijf het zo nu en dan eens proberen
Och jeetje, dat is ook een niet zekere situatie dan. Gadver. Ga je er wat voor gebruiken of doe je dat al? mmm?
dat tintelende gevoel van de ananas dat ken ik ook wel...dat heb je idd alleen bij verse ananas. Ik had dat vorig jaar op dominicaanse republiek ook heel erg...vond het namelijk heerlijk en zorgd er ook voor dat ik niet zoveel vocht vasthield met die warmte.