Een wel ongesteldheids kwaal (van mij), waar ik nu al twee dagen last van heb. IJS KOUDE VOETEN. Brrrr
meiden ik ga ook slapen...nog 1 dagje werken en dan lekker weekend...kids hebben vrijdag vrij ivm kermis joehoe...duzz juffen ook joehoe truste
Je bent lief! Vertrouw een beetje op jezelf want die wijsheid zit net zo goed in jou! Maar het is als buitenstaander makkelijker om er objectief tegenaan te kijken. Elkaar straks een keertje extra knuffelen. Mijn ventje heeft ook wel eens, ga maar weer aan de pil, geroepen in het heetst van de stijd. Doet zeer maar is gelukkig niet gemeend. Lieverd lekker slapen en morgen vrolijk weer op, dat praten komt wel en niet te veel woorden aan vuil maken.X
Meissies ik ga ook slapen, het is alweer ver na mijn bedtijd maar ik ben weer eens op ft blijven hangen. Doei
Slaap lekker allemaal. Ik heb niets van de voorgaande pagina's gelezen. Ben dus wel benieuwd naar een update.
jha idd... de artsen hadden zo'n goede hoop... ze zeiden dat hij 99% kans had te overleven... zo zie je maar dat artsen er helaas soms naast zitten ze geven het nu namelijk al op...
goedemorgen dames, nog testers vandaag? hier neemt de spanning toe. u heeft nog 5 wachtende dagen voor u........
goedemorgen Petatje en Naliey Petatje, mijn gevoel zegt niks meer vandaag, geen ongi gevoel ook meer, mss heeft je dansje wel geholpen. Mijn temp is nu ook al 4e dag op rij 36,70. Hoe ist met jou?