Bekijk bijlage 15732 Testmarathon 22 september, tijd ? : * Petatje * Heitjekarweitje * Yaraah * Ninoshka * Yootje * Astrid85 * Kris34
Goedemorgen! Zit nog in mijn ochtendjas, te erg. De kleine was ook pas om 9 uur wakker. Moet vanmiddag om 14 uur werken, even een paar uurtjes. En morgen ook. Zo, ik zal even bijlezen.
bleh men darmen rommelen hier bijna uit men buik,en windjes hihi ben weer op men best met men vettig haar en die puist en die windjes het is hier zo rustig?en de dag begon zo goed!
jeuj Krisje doet mee dinsdag! en Kris, wanneer je temp hoog blijft kun je ook wel met een zw-test testen hoor! Heitje, even een korte reactie van mij op je dilemma: gewoon doorgaan met zwanger worden. jullie willen een beebje en dat moet je niet tegen laten houden door anderen, ook gevoelsmatig niet. ik heb zelf 2 zussen en weet hoe het kan zijn. mijn oudste zus wilt ook al lang kinderen, maar haar vriend in eerste instantie niet. nu gelukkig wel. ik had eerst zoiets van, zij verdient het eerder dan ik om zwanger te worden, maar daar ben ik toch alweer een paar maanden vanaf. ik ga me nu ook niet schuldig voelen wanneer ik eerst zwanger ben!
Op dit moment bruinverlies waarvan ik bang ben dat het in ongesteldheid overgaat (zelfde symptomen). Maarja 1ste ronde, NOD maandag, dus kan ook ontpillen zijn. Net van vakantie terug en heerlijk veel geklust, dus meer dan je best kan je niet doen he Wel heeeeel eigenwijs vanmorgen al getest (Kruidvat, 2 voor 5 euro) maar duidelijk negatief Nog even geduld dus maar denk zelf dat ik ongesteld ga worden
Thanx Yootje voor je reactie! Ik weet ook eigenlijk wel beter... maar vind het nog steeds een lastige kwestie... Maar ik geloof in het lot en als het lot zo beslist...dan is het goed!
Bekijk bijlage 15736 Testmarathon 22 september, tijd ? : * Petatje * Heitjekarweitje * Yaraah * Ninoshka * Yootje * Astrid85 * Kris34 * Nancy79
jeuj, 8 die meedoen met de marathon! hebben we eigenlijk al een tijd afgesproken? en zijn er ook live-testers?
Oke dames. Vannacht een hele zware nacht achter de rug. Mijn zoon heeft mij 5 maal wakker gehuild en duurde en duurde en duurde. Dus weinig uurtjes geslapen. Daar los van. Gisteren avond hevige steken in mijn buik en de koude voeten baarde mij wel zorgen. Dat zijn echt bekenden van me.. Vanmorgen niet te klagen, maar mijn gevoel ... Uiteindelijk durfde ik in mijn agenda te zetten: maar nog geen bloed in zichtQ Nou, daar kom ik op terug. Bloed in zicht. Cyclus van 30 dus. Op naar de Oktober. Good luck babes. Groets, Zij van den Hoek