zou dat het zijn.....hoop dat dat het is...heb ook wel gevraagd of ik te veel van hem vraag of de druk te hoog leg maar dat was het niet zei hij...wist zelf ook niet waar het vandaan kwam maar voelde zich wel lullig zeg maar...
Dan krijgen ze toch het idee dat ze moeten presteren en dan lukt het niet meer. Heb het de laatste ronde ook gemerkt aan mijn vriend. Hij wil ook niet meer weten wanneer mijn ei is. Vruchtbare dagen vind hij goed maar het moment word het gewoon verleid en dan dan lukt het vaak wel.
maar genoeg gekletst over mij en geklaagd...hoe is het hier...zag dat sammie al nega getest had....tis ook nog voor NOD toch?
dank je Susan..voel me nu wel een stukkie beter nu ik weet dat het niet alleen aan mij ligt....(ja ik ging zelfs aan mezelf twijfelen....) Dank je KNuf..
Ja Sammie heeft haar NOD de 1ste maar ja. Sommige meiden blijven voor hun NOD testen terwijl je weet wat voor risico dat geeft.
Jij hebt je ei ook net gehad...zie ik aan je banner....wanneer is jou NOD dan nu? edit: heb ff op de lijst gespiekt en we staan nog gelijk....maar moet me eigen denk ik nog ff aanpassen....heb ei nog niet gehad maar heb sinds vandaag wel steekjes dus zal niet lang meer duren.....dus mijn NOD verschuift nog een paar dagen naar achteren.. Is niet errug prettig...dat weekend staat juist bol van feesten en kermissen en dan weet ik niet of ik kan drinken of niet.....maar ja
En ook nog geklust op ei dag dus super spannend. Mijn NOD heb geen idee ga uit van een LF van 14 dus 11 sept. Dit is mijn eerste temp. maand heb dus geen idee van mijn LF. Maar 9 sep. ga ik op schoolkamp met mijn klas en groep 8 tot 11 september dus ga zeker niet voor mijn NOD testen. Denk eerder een week erna ivm Neven en nichten dag waar we altijd heel actief doen.
Hij gaat opnieuw in premiére vanaf volgende week en ik ga naar een try-out! Moet gelijk weer weg meiden maar vanavond kom ik wel weer ff gezellig beppen
Ik wil niet te vroeg testen maar wil het wel weten voor N&N dag straks gaan we iets doen waar ik me niet goed bij voel mocht ik zwanger zijn. Maar heb al tevaak een witte test gezien heb een beetje testvrees.
He Plukplon hier alles goed. Ik vraag me steeds af als ik je naam zie hoe je bij Plukplon komt. Vind het wel grappig klinken
Ik ben niet meer zoveel online, omdat ik er anders teveel mee bezig ben. Ik wel af en toe gespiekt bij de lijsten aug en sept. Wil natuurlijk wel een beetje bijhouden hoe het met iedereen is.
Maarre....ik had vandaag weer iets raars. Jullie weten hier vast een logisch antwoord op.... 2 uurtjes geleden had ik bij het afvegen opeens rozeverlies..... Hoe kan dat nu weer???? Zou het een innesteling kunnen zijn?
aan je banner te zien eisprong. Ik ben niet zo crea met mijn naam geweest. Moet nu zelfs al Susan28 zijn.