Ha!!! Fijn dat je weer terug bent! September is weer een moeilijke maand wat betreft ROZE. Maar daar gaan we wat aan doen. Een MEGA test marathon op 22 September...Voor de rest zit de stemming er goed in en is het nog steeds erg gezellig hier.
ben weer weg, binnen half uurtje komt er een klantje met probleemvoetjes die ik weer gezond mag maken.
zethu heeft sollicitatiegesprek nu om 13.00u. ik hoop voor haar dat het wat wordt, eindelijk wat positiviteit voor haar!
volgens mij was mijn lunch een beetje te vet! word er een beetje misselijk van, en krijg oprispingen.
hij was wel lekker ja! haha, dat scheelt dan weer! ik had bladerdeeghapjes gevuld met vanalles zoals spekblokjes en kaas enzo. was toch een beetje te vet om als lunch te eten.
hallo Kris en Yootje! oei dan ga ik maar eens oogsten, dat heb ik vanmorgen ook al gedaan, ben er maar druk mee hihi!
Hallo dames, Ik ben nu een week in Melbourne en nog van alles aan het ontdekken.Vandaag kwam ik langs een drogist,heb een folder meegenomen;stond een zw test in,Pregnosis,je kan 7-10 dagen na bevruchting testen.1 test kost 4 euro,en 2 5,50 euro. Wat denken jullie??
je kunt hem wel kopen, maar ik zou met testen wachten tot je NOD als ik jou was! er kan nog zoveel mis gaan van tevoren. dat risico moet je niet nemen. bevalt het goed in Australië?
sorry meiden computer liep vast. Ben toen eerst de hondjes wezen uit laten. We zijn 12 dagen naar Gran canaria geweest. Hebben 7 dagen een auto gehuurd. ijn op hel veel plekken geweest. En nog paar dagen bij het hotel gestruind en liggen te bakken. erg lekker. Las dat Mamatje haar opa is overleden. Gecondoleerd meis. heel veel sterkte.