Mn banner staat wel op 35 dgn. Vorige maand was mn cyclus 31 dgn. Volgens de calculator zou de innesteling op 1 sept zijn bij een cyclus van 31 dgn... Daarom dacht (en hoopte) ik op een innesteling
dames ff een vraag..sommige hebben weleens met een ovutest getest voor hun nod, soms 4 dagen en werd ie positief..en waren idd zwanger. nu zit ik 5 dagen ervoor en
Zo ik kom ook weer even spieken... Net beneden stofzuiger er doorheen gehaald en ga nu boven doen. Ben een beetje lui deze week dus doe alleen wat echt nodig is @ Chelle: Misschien klapt hij inderdaad dicht omdat hij weet dat dit DE dagen zijn. Ik vertel mijn vriend ook niet wanneer ik precies vruchtbaar ben. We doen het sowieso om de dag en als het echt iedere dag moet probeer ik hem gewoon een keer extra te verleiden zeg maar hahaha Tot nu toe gaat dat goed, maar als we geen zin hebben doen we het ook gewoon niet. Om de dag proberen we in ieder geval wel echt vol te houden.
dames ff een vraag..sommige hebben weleens met een ovutest getest voor hun nod, soms 4 dagen en werd ie positief..en waren idd zwanger. nu zit ik 5 dagen ervoor en dacht het ook eens te proberen, stom van mezelf en was ook nog nega..kan ik er nu al vanuit gaan dat ik niet zwanger ben?
Mijn mannetje wordt altijd Kuba of Kubus genoemd, dus vandaar mijn naame trouwens. Is afgeleid van zijn echte naam.
Nee! Je hebt veel te vroeg getest en een ovutest is geen zwangerschapstest! *Kijkt heel boos en zou willen dat Heitje van de nod-politie hier was* Gewoon op of na nod met een zwangerschapstest testen...
@ Kubus...dat probeer ik ook wel maar ja hij kan ook rekenen en de week van ongi gebeurt er echt niks en dan een week verder...ja dat is dus nu...ik zeg niks maar waarschijnlijk merkt ie het wel aan me.... @ allen..ik ga jullie nuverlaten maarkom vanaaf wel weer ff terug...moet nog aankleden (och wat erg) en heb verjaardag om 14uu en ga op de fiets dus racen nu.....doeggie en toedels
Daar heb je ook gelijk in, dat is hier ook. Maar het er niet over hebben helpt hier in ieder geval wel gelukkig. Hoop voor je dat het vanavond lukt meis!
Ik ga even boven stofzuigen en laatste wasje in de machine doen. Tot straks! @ Chelle: Tot vanavond meis!