ja zal me wel goed doen al dat sporten. ben al blij dat we morgenavond naar de zee vertrekken bij mijn ouders en dan is er zaterdag daar een bbq en dan moet ik zondag naar de beurs, dus ik zal dit weekend niet veel tijd hebben om te denken of ik wel of niet zwanger ben of als ik ongi ben, zal ik geen tijd hebben om te treuren.
ook ik heb een druk weekend morgen en zaterdag gewoon werken, waarbij ik zaterdag 2 clienten voor de dagbesteding heb dus druk. en zondag moet ik naar zwolle naar de beurs, vroeg op laat thuis en dan is het al weer maandag
jippie voor drukke weekends. echt als ik toch ongi zou worden dit weekend, dan zal ik tenminste mijn gedachten kunnen verzetten.
zo ben weer een beetje bij jammer van het rood. Heb ook een mooie echo gezien van muurtje, geweldig om te zien.
met mij gaat het goed. Wil ook wel wat meer roze zien. Drukke dag gehad met werken. Blij dat ik weer thuis ben. Zit inmiddels al op een cyclus van 32 dagen en nog steeds helemaal niets, Niets aan deze onzekerheid
HOIHOI Was mij weer..heb net ff lekker een eindje gefietst...koffie gedronken bij mijn ouders en toen weer terug gefiets...(terug wel rechtstreeks hoor) en natuurlijk niet alleen maar samen met mannie want deze dame is een schijterd alleen in het donker.
ga binnenkort ook weer sporten bij de sportschool...wilde het eerst opzeggen omdat ik er weinig aan vond maar er komt ook zumba en dat wil ik dan wel eerst uitgeprobeerd hebben dus hou ik mijn abbo nog maar ff aan.
ik doe ook zumba en vind het echt schitterend. het is waar wat ze zeggen, je sport maar je vindt het niet erg. ik doe body step, zumba en soms ook body pump en dan de zondag samen met mijn ventje moutain biken
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n sportfanaat ben...vind gewoon lekker eindje fietsen of wandelen veel leuker en dan ben je lekker in de buitenlucht en hoef ik niet zo na te denken...kan ik lekker de dag nog ff doornemen voor mezelf of zo.... sporten met muziek vind ik wel veel veel veel veel leuker dan zonder. bij ons is er ook bodyjam maar alleen op maandag en dan heb ik al mijn muziekvereniging waar ik naartoe moet.
ja ik heb vanavond bodyjam gedaan, maar dat kan ik niet iedere keer meedoen. ik vind een eindje op de fiets ook heerlijk om eens goed uit te waaien en de dingen op een rijtje te zetten. ik sport gewoon omdat ik anders constant zou verdikken.
daar heb ik niet over te klagen gelukkig...ben in februari wel gestopt met roken en toen ong. 5 kg aangekomen maar dat is er onderhand al wel weer af...kan eigenlijk eten wat ik wil....heb ik ech mzzl mee hoor