Goodevening girls! Heb krampjes! Ben bang dat het ongi-krampjes zijn! Yaraah: is Zumba intensief voor je rug? Want wil ook een lesje gaan volgen op mijn sportschool maar ben bang dat het veel te zwaar is voor mn rug...
Fijn dat het er bij jou alweer af is! Bij mij nog niet helaas.. vorig jaar augstus gestopt met roken...5 kilo erbij...en het zit er nog steeds...argh!
ooooooooooo heitje nee geen ongi-krampjes dat mag niet... echt niet hoor....jij moet over paar daagjes echt een vette posi test krijgen...tis gewoon nog innesteling...vertrouw maar op Chelle oke....
is ook pas sinds paar weken hoor....was gewoon godsgruwelijk druk op werk en ben sinds paar weken fanatiek aan wandelen en fietsen en niet voor iedere habbekrats meer auto pakken. Dat scheelt al enorm en gewoon niet alle traktaties meer eten op school... dat scheelt ongeveer 1 mercidoos per week hih
nee zumba is niet erg voor je rug (dat denk ik dan toch, want heb er zelf niet erg veel last van) het is gebaseerd op latijns-amerikaanse dansen en het ritme is heel erg te doen.
chelle danst met Yaraah mee... Doe een pasje naar voren doe een pasje terug doe een pasje naar voren en een pasje terug Ongi schoppen we de deur uit ongi komt niet terug ongi schoppen we de deur uit ongi komt niet terug
meid ik heb gisteren ook last gehad van ongi-krampjes en ik dacht dat ze deze keer gewoon 4 dagen te vroeg zouden komen, maar vandaag voel ik niks meer en ben ik ook nog niet ongi
*Come on , shake your body baby, do the conga I know you can?t control yourself any longer Feel the rhythm of the music getting stronger Don?t you fight it ?til you tried it, do that conga beat Everbody gather ?round now Let your body feel the heat Don?t you worry if you can?t dance; Let the music move your feet It?s the rhythm of the island, and like the sugar cane so sweet If you want to do the conga, you?ve got to listen to the beat*
heb nog ff een vraagje dames wat zijn pendels?zie ze bijna bij iedereen staan? was ff nieuwsgierig haha
dat zijn meiden die pendelen voor ons wanneer we zwanger zullen worden, je vindt er meer over in het topic bij Algemeen - de lounge - pendelen.
Oh dat klinkt goed! Voelde je echt echte ongi-krampjes? Of was het meer een soort 'druk' op je buik en af en toe wat felle steekjes?