Dat is ook leuk bbq-en aan zee, en voor de honden de mogelijkheid om even heerlijk te racen over het strand. En ook ivm de evt frisheid 's avonds, daarom hebben wij de tafels en stoelen binnen gezet. Niet iedereen zal tegelijk binnen zitten te eten, er staan altijd wel mensen buiten bij de bbq of te roken.
Wahhh Petatje en Yaraah... ik deel mee in jullie onzekerheid hoor! Voel aan mn lijf dat ik waarschijnlijk ongi ga worden...krampjes, pukkels, rugpijn.. temp die niet wil stijgen... Neeee dat mag niet gebeuren hoor voor ons!!! *Duvel toch op ongi's!*
ja we hebben al weer een dansje gedaan om ze weg te sturen!!! meid krampjes en pukkels horen ook bij zwangerschap hé. die temp is bij mij ook gezakt, maar ie zit nog net boven de rode lijn, hoop ergens nog een beetje dat ie morgen weer omhoog gaat.
Het is nog geen 10 uur hier en ik wil eigenlijk al wel weer naar huis, heb zin in weekend geloof ik, maar heb gisteren net een vrije dag gehad. Maar toch is het raar, ik krijg sterk het vermoeden dat mijn baan ook nog wel eens op de tocht zou kunnen komen te staan, het is hier nog steeds te rustig, het trekt wel iets aan, maar toch heel erg rustig. Ik vertrouw het helemaal niet, en ben bang dat ik bepaalde zaken goed moet controleren, helemaal mocht het nu een keertje raak zijn ivm vertellen enzo.
haha heb net gezien,als ik zwanger ben mag ik mss een juni topic openen. zou uitgerekend zijn op 1 juni hihi hoop het zo
Yep! Vanavond komen de eerste feestgangers en dan kan het morgen beginnen.... Morgen gaan we volgens mij naar een of ander klooster en zondag naar de Oktoberfeesten. Voor diegene die niet weten hoe dat er aan toe gaat: Oktoberfest.de
Helaas heb je dat soort dingen niet volledig in de hand en kan jij zelf niet meer doen dan je best op je werk! Ik hoop dat je vermoeden onjuist is meis en dat je daar gewoon lekker mag blijven, ook als je zwanger bent straks!