Heb ik je aangestoken yootje? Oeps, hmm ik zal dan maar niet vertellen wat ik nog meer in mijn tas heb zitten aan lekkers, hmmmm, het is tenslotte vrijdag, en ik kon het gisteren in de winkel niet laten maar ben er niet meer aan toe gekomen dus ook meegenomen, moet even in de magnetron vanmiddag, zo'n lekker warm ham/kaas broodje. Ik ben gek op van die warme hartige broodjes, is niet echt goed voor mij, maar wel lekker hoor. Maar ik moet dan wel van mezelf vanavond een grote lange wandeling maken, moet toch nog naar vriendin toe, dus dat komt ook weer goed uit
yep, toen ik het las in jou berichtje dacht ik: dat is wat ik nu nodig heb! zo'n ham/kaasbroodje is inderdaad ook erg lekker, masar goed dat je dat nu pas typt, haha!
er zijn vrouwen die testen pas een week na nod posi. maar je kunt natuurlijk ook een lange cyclus hebben......
okay normaal heb ik een cyclus van 21dgn maar dat zou natuurlijk heel goed kunnen wat je zegt haha ik ga nu gelijk van alles op lopen zoeken en denk dat weer dat ik niet zwanger ben, omdat ik ook verhalen lees van vrouwen die 4 dgn voor NOD al posi testen enzo. haha beetje gevoelig ben ik. zoek op dit gebied overal stukje hoop op vast herkenbaar voor meiden hier ga zo lekker plantjes kopen voor in de tuin gaan jullie nog van leuks doen? liefs
Er zijn ook vrouwen die pas een week na NOD positief testen, maar ik zou het gewoon goed in de gaten houden. In principe is geen bloed geeft moed. Hoe regelmatig is je cyclus, ik zou denk ik mocht je een ruime week overtijd zijn en nog niets weten even contact met je HA opnemen hierover.
heej, ik kon er net even niet op, ivm onderhoud! hebben ze dan wel snel gefixt zeg! als ik ook eens zo snel mijn huis gepoetst had?
Dat is een lekkere korte cyclus. Ik kan je geschiedenis niet zien. Hoe lang ben je al bezig en hou je het ook goed bij?? Ik gebruik zelf www.mijnkalender.net om alles bij te houden.
okay bedankt rimar haha dat is wel een posi instelling geen bloed geef moed we zijn nu 3mnd bezig, wil het zooooooooooooo graag net als wij allemaal haha mischien ben ik er wel teveel mee bezig
Rimar, ben je niet bang dat je baas je betrapt? en kunnen ze niet zien op zo'n hoofdcomputer welke sites er bezocht worden?
Het is ook wat zo'n zp-verslaving, gelukkig heb ik komend weekend genoeg te doen, anders had ik ook een probleem, hihi
Heb je hiervoor de pil geslikt? En wat waren je vorige 2 cycli? Misschien dat je ook aan het ontpillen bent, dat je lichaam nog een normale eigen cyclus moet ontwikkelen.
@rimar ik heb hiervoor de pil gebruikt, en had toen ik stopte een cyclus van 21 dng. ja ontpillen zou ook nog kunnen is 21dng niet te kort?