Bij mij deed ie het net ook ff niet! Dacht meteen aan de testmarathon dat we dan allemaal alleen waren enzo, allemaal erge scenario's kwamen in beeld in die 2 minuten dat ie het niet deed, whahahah!
Ohh jullie hebben het over allemaal lekkere dingen! Ik heb net bij de winkel een grote bonk Beemsterkaas gekocht, mjummie! Straks dus lekker smullen van wat crackers met kaas!
Ik zou denk ik als het jou was gewoon je cyclus goed gaan bij houden, ik denk zelf dat je nog aan het ontpillen bent en dat je lichaam nu op zoek is naar de eigen cyclus. Dus gewoon nog even geduld hebben ben ik bang. Het gemiddelde is 28 dagen dus dat houd ik dat sommige vrouwen 28 dagen hebben en anderen minder of meer (soms veel meer).
ja ben verslaafd aan zp omdat wij allemaal in hetzelfde schuitje zitten en omdat ik het aan niet veel andere mensen kan vertellen wat ik allemaal voel of denk te voelen... hier dus nog niet ongi en ongikrampjes weer weg. heb net een paar cracotjes gesmuld met boursin ligt en ga der nu nog eentje eten met witte choco van kwatta.
Okay rimar zou het goed in de gaten houden! en als er wat veranderd hoor je het ik ga ff lekker douche poee luie huisvrouw he? ahaha en ff lekker shoppen fijn weekend allemaal!!!!!!!!!!!! lief mij
dus bij deze weten jullie al dat ik gans het weekend ga broekloeren en dat mijn ongi krampjes weg zijn en voor de rest zullen jullie moeten wachten tot maandag om iets van me te horen. ben nu weer weg want moet nog mijn auto wassen en is niet zo'n kleine (volvo xc90) dus heb er wel wat werk aan.
hmmmm lekker, volgens mij hebben we hier nu allemaal lekkerhonger, hihi, we steken elkaar aan. En die verslaving aan zp dat heeft iedereen hetzelfde, het is fijn erover te kunnen praten met vrouwen die allemaal graag hetzelfde willen.
Oke nou auto-was-ze en hopelijk kom je maandag terug met de melding dat je nog niet ongi bent geworden!!!
Nou dat niet helemaal, maar ik coordineer die hele handel binnen het bedrijf, dus ..............de baas komt eerst bij mij als er iets is, hihi, goed geregeld niet?