ben er nog, maar tussendoor op msn met een vriendin, die is gister ongi geworden na een week overtijd, echt balen voor haar! ze zijn al zo lang bezig en nu via gyn enzo...
Was aanhet lezen, maar internet is nog steeds traag/ geen verbinding.. Ben volgens mij erg.. Heb vanmorgen weer 1 test gehaald, en deze streep is nu overduidelijk (stond nu eerder dan de controlestreep).. Voel me nog steeds niet zwanger Wel lichte steekjes, en bandenpijn. En word misselijk van bepaalde geuren, maar nee niet echt zwanger .
Dat is niet leuk voor je vriendin, wens haar maar veel sterkte, die zal wel flink balen, eerst zo lang over tijd, en dan alsnog de deksel keihard op je neus krijgen
haha, nee nog niet helemaal.. Alhoewel ik het nu wel wil vertellen aan mijn ouders en schoonouders.. Maar goed we wachten of tot na de echo, of nadat Naomi haar t-shirt heeft gekregen. Komt misschien ook omdat ik me nog steeds niet zwanger voel . Het is nu al heel anders dan bij Naomi
Helemaal alleen met zijn tweetjes *rimar begint lekker vals te zingen* zo ik alweer lekker melig aan het worden zijn
Ja hoor je bent gewoon hartstikke zwanger. Nu wij nog, hihi Ik denk dat het voor mij eerst ook heel onwerkelijk zal zijn hoor, mocht het raak zijn, helemaal omdat we al een tijdje bezig zijn. Je wapent je toch voor een teleurstelling. Maar wees blij dat je nog niet veel kwaaltjes hebt, nu nog voorzichtig en volgende maand helemaal lekker gaan genieten. Hebben jullie het al verteld aan de ouders of wacht je daar nog even mee?
*yootje zingt nog valser dan vals* had ik maar iemand om mee te kletsen 2 zachte oortjes bij het scherm die mij altijd beluisteren willen ik voel me zo verdomd alleen
zal ik ook dan vals meezingen? gaat ie i gotta feeling whoehoe that tonight's gonna be a good night,that tonight 'sgonna be a good night woehoo
Die heb ik op de pc staan, komt heel vaak voorbij, heb gisteren link gepost hier voor leuk live optreden bij Oprah met dans erbij, ik kon niet stil meer op mijn stoel blijven zitten. zo ff weer van het begin af aan, i gotta feeling ........
Ciske de rat en the black eyed peas, aparte combi maar wel gezellig i kwow that we'll have a ball.............
Heb vakantie tot 27 september dus nog een week vrij Nee, mijn ouders en schoonouders weten van niets! Alleen mijn bijrijdster van mijn paard (goede vriendin), en een vriendin weten het. Rest nog niet.. Hoop dat het vanavond en morgen niet opvalt dat ik niet (meer) drink, en geen brie en filet american neem.
that tonight is gonna be a good night that tonight is gonna be a good night (denkt bij zichzelf,zit vanavond op men werk,zo goed is dat niet hoor MAAR zingt lekker vals verder hihi) woehoo that tonight is gonna be a good time
I gotta feeling that tonights gonna be a good night That tonights gonna be a good night That tonights gonna be a good good night (x3) Tonights the night night Lets live it up I got my money Lets spend it up Go out and smash it Like Oh My God Jump off that sofa Lets get get OFF I know that well have a ball If we get down And go out And just loose it all I feel stressed out I wanna let it go Lets go way out spaced out And loosing all control Fill up my cup Mozoltov Look at her dancing Just take it off Lets paint the town Well shut it down Lets burn the roof And then well do it again Lets Do it (x3) And live it up I gotta feeling that tonights gonna be a good night That tonights gonna be a good night That tonights gonna be a good good night (x2) Tonights the night Lets live it up I got my money Lets spend it up Go out and smash it Like Oh My God Jump off that sofa Lets get get OFF Fill up my cup (Drink) Mozolotov (Lahyme) Look at her dancing (Move it Move it) Just take it off Lets paint the town Well shut it down Lets burn the roof And then well do it again Lets do it (x3) Lets live it up Here we come Here we go We gotta rock Easy come Easy go Now we on top Feel the shot Body rock Rock it dont stop Round and round Up and down Around the clock Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Saturday and Sunday Get get get get get With us you know what we say Party everyday p-p-p-party Party everyday I gotta feeling that tonight gonna be a good night That tonight's gonna be a good night That tonight's gonna be a good good night(x2)