Dat nummer wel, maar jullie niet! *lekker om es een ander de schuld te geven van al het ongedane werk hier...*
We zijn hier aan het zingen en swingen op the black eyed peas - i gotta feeling, is ook een lekker nummer om op te sporten
ik werk in antwerpen,gent,terneuzen en vlissingen. Laatse maanden zit ik erg veel in Terneuzen (op de DOW als je dat mss kent ) doe je ook nachten en weekends?
Ben vanochtend op de AZC-school geweest van een ex-collega (nog steeds goede vriendin) 22 kinderen van 4 tot 12 jaar.........echt geweldig. Ze zijn blij met de kleinste dingen en zo anders dan de "nederlandse" kinderen.
Heb trouwens ook de ovu-testen net bij de post binnen gekregen.....straks maar eens in alle rust doorlezen wat er allemaal bijgeschreven staat..... vraagt mijn vriend....wat heb jij dan voor een leuk pakketje....ik zo: je wilt niet weten hihi
@ Rimar... Ze heft een hele dikke bult op har voorhoofd, en die is bont en blauw.. Verder heeft ze nergens last van.
Bekijk bijlage 15908 Testmarathon 22 september: * Petatje (?) * Heitjekarweitje (rond kwart voor 9, live!) * Yaraah (ergens in de ochtend) * Ninoshka (?) * Yootje (7.00-7.30 uur, live!) * Astrid85 (6.15 uur testen, uitslag?) * Kris34 (?) Petatje, hoelaat ga jij testen en hier doorgeven? (we blijven positief hoor!!!)
nachten zijn bij ons slaapdiensten, en weekenden ja! DOW, zegt mij niets, zal hier wel weer anders heten
Zooooo ben weer terug van weggeweest..... vrijdag middag alweer. Nog een paar uurtjes! Moet te doen zijn toch??