NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nee maar dat is wettelijk geregeld, iedere werkovereenkomst heeft een wettelijke proeftijd van 1 maand, tenzij expliet in de overeenkomst vermeld staat van niet.

2. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Naliey: het heeft volgens mij geen zin om hier nog heel veel tijd in te steken.
    Wel/niet discussies leveren namelijk vaak niets op anders dan een hoop stress. Volgens mij heb jij dat niet nodig toch?
    Kun je niet nog een keer om de tafel gaan zetten en nieuwe afspraken maken en die dan op papier zetten. Duidelijkheid van & voor beide partijen.
    Wat betreft de ene dag dat je lang moet werken en Sabi mee kan nemen..... Misschien een uitdaging om de kids met de hond te laten spelen zonder dat ze haar “mishandelen”. Net als honden kun je kinderen ook sturen & dingen leren. Je moet gewoon geduld hebben en ze uitleggen wat wel en niet kan en waarom wel/niet. Kan Sabi trouwens ook gelijk wennen aan kinderen ;)
    Ik vind het trouwens super tof dat ze je aangeboden hebben om de hond mee te nemen. Wat een flexibilteit. Moet ik hier niet mee aankomen denk ik J
    In iedergeval succes!!

3. Kris34

Kris34 Niet meer actief

houdoe!

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat is dus 1 van de redenen dat ik een contract helemaal uitpluis, en meld van dit staat er niet in vermeld en dat niet, terwijl dit duidelijk is afgesproken. In de overeenkomst moeten alle afspraken zoals besproken staan, anders teken ik niet of ik teken met toevoeging van bepaalde opmerkingen met datum en paraaf erbij.

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    heeft het gezin niet aangeboden maar me baas en ik moet t dan zelf regelen met de ouders...
    de jongste is 1, en de oudste 2 en wat je ook zegt eten, ja nee ze snappen het nog niet dus durf sabi daar nog niet aan bloot te stellen...
    zouden ze ouder zijn of zouden ze die woordjes snappen dan is het wel te proberen maar de ouders zelf laten alles toe wat de kinderen bij de hond doen...ik durf sabi echt niet 8 a 9 uur met de kinderen te laten..
    ik kijk wel hoe dit verder verloopt maar ik blijf bij mijn afspraken anders laat ik zoals ik altijd gedaan heb weer over me heen lopen en dat kan ik ook niet gebruiken...;)

6. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    maar goed...heb andere dingen aan me hoofd wat veel belangrijker zijn dus ik w8 een reactie af en ik kijk of er een oplossing is gevonden...

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Het is zeker wel balen meid, dit soort geintje daar hou ik ook niet van

8. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    sinds ik in Delft woon is t bij elke baas/werk weer raak...
    ruzie, niet houden aan afspraken, zelf niks doen en mij alles laten doen...en ga zo maar door...
    gister zat ik 6 uur op t ziekenhuis omdat ik niet wist waarom ik al zoveel banen in een korte tijd heb gehad...
    maar nu begrijp ik waar het aan ligt...
    en zoiezo niet door mij...

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Misschien is het ook beter voor jou om met dieren ipv mensen te werken. Daar vind ik jou echt een type voor.

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik ben echt gek op dieren en kinderen...
    zit al jaren te twijfelen waar ik wil werken...
    maar met dieren heb je niet veel betaald werk zonder diploma en met kinderen wel...
    ik mag voorlopig nergens meer werken waar ik collega's om me heen heb.. en ik mag niet meer fulltime werken (+dat het ook niet meer gaat)...

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Wel weer een leermomentje: afspraken op laten schrijven en copy vragen.
    Succes!!! Ik gun je een hele leuke baan waarin je je helemaal top voelt! Werken kan namelijk zo leuk zijn!

12. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik vind het werk ook leuk,;) maar dat er niet aan de afspraken wordt gehouden daar kan ik niet tegen...
    heb niks tegen werken hoor want overal waar ik heb gewerkt was het werk leuk alleen de conflicten en de niet aan de afspraak houden situaties enz daar raak ik weer gestresst door..
    ik ben echt niet gauw boos op niemand...
    maar bazen die me zo "behandelen" die hebben gauw door hoe ik ben als ik kwaad ben...
    maar buiten werk om heb ik zoveel geduld met mensen en heb ik haast nooit problemen (jha met me ouders maar die denken ook dat ik voor ze werk geloof ik, die doen precies tzelfde) maar met me schoonfam en me vrienden en jullie daar heb ik echt nooit problemen mee..
    met me ventje heb ik eens in de zoveel tijd een "ruzie" maar dat gaat om kleine dingen en is binnen 5 min weer opgelost dus ik kan het geen ruzie noemen hihi...

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Naliey: wanneer moet/mag je trouwens weer naar de gyn? Niet op je banner lettende ben ik de draad een beetje kwijt....

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Misschien is er wel een soort van combinatie mogelijk waarbij kinderen op spelenderwijs om leren gaan met dieren, dat is soms best wel eens nodig, want niet iedere ouder corrigeert daarom. Ik waarschuw de kinderen als die bij ons komen ook altijd dat onze kat al ouder is, 14 jaar, en dat hij gaat klauwen als hij iets niet leuk vindt maar meestal vlucht hij als er kinderen komen.

15. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    ruzie met je ventje moet je af en toe ook hebben hoor..
    De Duitsers hebben daar een heel mooi spreekwoord voor:

"Was sich liebt, das neckt sich"

16. Kris34

Kris34 Niet meer actief

yeahhhhh the boss is gone: Let the party begin!!!

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oeps sorry, dit berichtje had ik even gemist omdat ik zo gehaast naar mn werk moest!
    Vind je mn temp goed gaan? Ik vind dat ie wel es mag stijgen ;)
    Ben echt ban dat ie morgen gaat zakken.... :(
    Ik ga samen met een aantal andere meiden testen op de 22e, tijdens de testmarathon!

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Mine is still here

19. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Maandag weer...
    maar wij hebben deze maand niet veel geklust dus deze maand gaat helaas ook voorbij...
    de banner is er meer om te kijken hoe lang ik overtijd ben...

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Mijn schoonzus brengt mijn neefje ook naar iemand via kids2b en daar staan gewoon een x-aantal uren voor, zij moet per maand minimaal 20 uur afnemen bij verschillende gastouders. Nix zoiets van hele dagen, en alles in overleg met de gastouder, die kunnen ook wel eens niet of zijn ziek

Deel Deze Pagina