dank je...wij blijven ook hopen en duimen...ik wil "nog" niet denken aan het slechte nieuws... hij blijft vechten maar zijn lichaam wil niet meer...
Hee dames ik ga ook zo afsluiten, zit mijn werkdag er ook weer op nl. Doei allemaal, laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrzz
ze moeten nu naar de dierenarts...we weten nog niks... ze smsen als ze meer weten...en dan horen jullie t ook..
Oeps ben ik alweer... was naar huis gefietst en toen ik thuiskwam zat mannetje ook al achter de laptop dus heb de mijne ook maar weer ff opengeklapt Naliey: sterkte met het poesje, ik hoop dat ie het toch nog gaat redden!
dank je...we blijven hopen... je zou zeggen dat er toch een medicijn voor alles bestaat... maar jha het is meer willen ben ik bang...
Dames, jullie hebben weer zoveel geschreven dat ik het niet allemaal gelezen heb. Kan iemand mij een update geven? Naliey, sterkte met Kanjer.
Kanjer is helaas ingeslapen kreeg net een sms dat het gewoon echt niet meer ging...het kwam echt hard aan...ik ga ff op de bank zitten en bij komen... bedankt voor jullie lieve berichtjes...
@ Nailey, Sterkte!! Hier weer vanaf het werk, we zitten met 3 meiden. Gezellie!! Las net dat Jan Smit niet in ons dorp komt optreden ivm griep BOEHOEHOEHOE (NOT!! )