Hey meiden wat is het rustig hier... Ik lig lekker op de bank een boek te lezen en voel me verschrikkelijk lui...
hmmz.. hebben jullie ook dat de forumtijd raar staat? bij instellinegn staat die wel goed, maar als ik kijk naar tijd: plaatsing berichten dan klopt het niet?
Ik ga even bed opmaken en was uit droger halen en m'n boek uitlezen, nog een hoofdstuk of 2. Tot later!
Heb nu lekker anderhalve week vakantie.. Volgend weekend naar slagharen Vandaag gezin afgesloten, was echt super gezellig..
Nou boven is alles eindelijk schoon. Maar ik ga echt niet meer aan de zolder beginnen. Morgen weer een dag! Zometeen nog een pan macaroni maken en dan vind ik dat ik genoeg gedaan heb. Oja vaatwasser uit en in ruimen dat moet ook nog.
Zo mijn vakantie is goed begonnen. Gisteren al heel wat in huis gedaan en vandaag de badkamer schoongemaakt alle wasgoed weer in de kast. Maar vind het maar niets niet warm. Brrrr. Heb ook geen zin meer om wat te doen. Ga denk ik zo lekker mijn boek uitlezen op de bank. Chippies erbij
Goed idee, ik ga buiten nog even op de loungeset hangen met een boek voordat ik begin met koken. tot vanavond!
Hoi! Ben weer terug van Mama Mia en het was geweldig! Heb de hele show met een Big smile gezeten Ze hadden er ook veel humor ingestopt waardoor het niet alleen maar mooi en knap was maar ook grappig! We hebben dus super genoten en voor degenen die nog niet heen zijn geweest zou ik het ook aan willen raden (als je de liedjes van ABBA tenminste wel aan kan horen dan.. ) Nu eten koken ,rammel van de honger! Oh ja: ben 1,78m en weeg nu 72kg. Wil graag weer terug naar de 65kg!
ff een vraagje, kan je een dubbele eisprong hebben? Ik heb iedere maand duidelijk links of rechts pijn. Deze maand aan allebei de kanten Maar ik weet eigenlijk niet of dat uberhaubt wel mogelijk is?
Volgens mij komt het wel voor ja! Maar heeeeel weinig Ik voel het ook wel eens links en dan weer rechts...Denk alleen nooit dat ik een dubbele eisprong ofzo dan heb? Ach, als het wel zo is heb je dubbel zoveel kans!
ik voel het elke maand zowel links als rechts en heb echt maar 1 ei, (FM door Gyn) volgens gyn is het uitstralende pijn, alles zit relatief dicht bij elkaar in het gebied