@Chelle sorry dat ik niet reageerde... was ffies wat op MP aan het zetten... maar echt raar hoe sommige mannen zo kunnen reageren als ze zat zijn...sorry als ik er niet veel op zeg maar mijn ventje drinkt haast nooit en als hij drinkt dan hooguit 4 glaasjes bier meer niet...ik kan er helaas niks over zeggen... behalve wat al eerder is gezegd... van rust nu lekker uit en praat er morgen met je ventje over dat je het niet vindt kunnen wat hij deed en dat je liever hebt dat hij oppast met drinken of met wat hij doet en zegt als hij heeft gedronken... en dat je het voor hem hebt gedaan door eerder naar huis te gaan... nogmaals sorry als dit berichtje raar over komt maar ik kan er "gelukkig" niet over mee praten... succes iig en truste...
Huh dat is raar dan...temp is nog steeds zo hoog. heb nogtans wat lage rugpijn gekregen en af en toe steken.ik moest heel hard lachen daarstraks en had toen een serieuze steek in de baarmoeder,verschoot ervan.ben wel humeurig en ben ook veel misselijk maar denk dat het door die extra hormonen van die duphaston komt? is toch raar dat ze niet doorkomen want ja de vorige keer kreeg ik spotting in men 5de dag van duphaston(van de tien pillen) tot ze er echt doorkwamen en nu niets...behalve de lage rugpijn dan en het seireus prikkelbaar zijn(roep op iedereen,en vloek serieus wat ) er zijn precies wat aders op men boobs maar ik denk dat dat meer ingebeeld was want soms zie je ze en soms niet... en heb het zo warm in me gezicht,rode wangen tot en met! blegh krijg er zenuwen van..en durf niet testen want nu ik die kleine menstruatie symptomen krijg heb ik nog minder hoop. xxx
GOEDEMORGEN!!! ben een beetje moe....(gek he als je zo laat naar bed gaat....) ga maar eens lekker werken vandaag.. een fijne dag iedereen beloofd een mooie dag te worden dus geniet ervan en tot vanavond... xxx
goedemorgen! @chelle, jeetje zeg! wat vervelend van je vriend dat hij in zo'n ladderzatte bui zo'n gedrag vertoond! ik zou dan echt zoiets hebben van, de volgende keer ga je maar alleen! mijn vriend lust ook graag een biertje, en drinkt bijna elk weekend wel, maar wanneer we thuis zijn, is dat minder dan wanneer we op stap zijn. ala we op stap zijn en hij heeft echt teveel gehad, dan gaat hij juist zichelf voor schut zetten met zelfspot, naar mij toe wordt hij dan hangerig, ik ben wel blij dat ik hem meestal dan wel mee naar huis krijg. succes vandaag met praten, ik hoop dat je een beetje tot hem doordringt!
en ik ben alweer erg vroeg wakker, voor de tijd dat ik in bed lag gisteren. ik baal er wel van dat ik niet gewoon lekker uit kan slapen.
Goedemorgen lieve meiden! Ik heb niet terug gelezen, alleen Chelle haar probleem van gisteravond. Meid ik begrijp precies wat je bedoelt! Mijn mannetje drinkt iedere dag wel een paar biertjes (dan is hij nog gewoon nuchter hoor ) Maar eens in de zoveel tijd drinkt hij met vrienden en dan is het teveel. Zeker als de wodka boven tafel komt Hij wordt dan ook vervelend en wil er de volgende dag meestal niet over praten. Ik neem het dan ook voor lief dat hij 4 keer in het jaar (want meer is het niet bij ons) teveel drinkt. Het afgelopen jaar heb ik hem wel zover dat hij die avondjes niet meer bij ons thuis houdt en ook pas thuis komt als hij weer nuchter is en dat helpt hier heel goed gelukkig. Hij blijft lekker bij een vriend slapen en laat mij met rust. Probeer inderdaad morgen als hij thuis is met hem te praten en hem uit te leggen dat hij vooral zichzelf belachelijk moet maken als hij dat leuk vindt, maar niet zijn lieve bezorgde meisje, want die is daar niet van gediend! Hoop dat je je als je wakker wordt wat beter voelt meis. Hele dikke knuffel voor jou! Zo nu ga ik mijn spullen pakken en richting familiedag. Ik denk dat jullie mij morgen pas weer tegen komen. xxxx
goedemorgen kubus, veel plezier op de familiedag, weten jullie al wat jullie gaan doen? of is het een verrassing?
Morgen! @ Chelle, hmm irritant zeg. Die van mij is heel af en toe eens bezopen, maar dan is hij niet vervelend tegen mij. Hij zet zichzelf wel lekker voor l*l, maar dat doet 'ie zelf. Hmmm, konden we vanochtend uitslapen met z'n 3-en, wordt de kleine om half 8 wakker... Ik ben nog niet ongi maar wel super misselijk. Durf niets te eten, ben bang dat het er zo weer uitvliegt.
goedemorgen Astrid, dat klinkt wel goed bij jou dat misselijk zijn. haha! het uitslapen lukt hier al niet zonder kinderen, ik heb dat nu al bijna 2 weken, ben 's avonds wel erg moe, maar kan 's ochtends niet blijven liggen.
Nou het misselijk zijn wordt op dit moment alleen maar erger, durf niet op te staan..... Hier was de kleine de afgelopen dagen pas om 9 uur wakker, maar nu dus niet. Mijn man is helemaal oververmoeid en die heb ik maar laten liggen. Wat gaan jullie dit weekend doen? Hier is het dorpsfeest, en rond 2 uur zijn er pakwerkers met honden Dat willen we graag even zien.
wij gaan vandaag in de tuin werken, kippen en konijnenhokken een uitgebreide schoonmaakbeurt geven, het huis poetsen en dan ook nog wat hobbyen tussendoor! taakjes in en om het huis dus!
@ Yootje, leuk zeg al die diertjes. Hier ook een dierentuin. @ Petatje, ik zat nog even over je verhaal na te denken en ik wil je niet meer moed geven maar ik had met mijn vorige zwangerschap ( dat een MK werd ) ook 1 dag waarop ik bloed verloor en dacht dat ik ongesteld was geworden. De volgende dag was het afgelopen. Een paar dagen daarna heb ik getest en was ik zwanger..... Dus ik duim voor je!
Goeiemorgen meiden, Vandaag gaan we boodschappen doen en naar mijn moeder. Vind het wel fijn dat we het vorige week verteld hebben dat we de mmm in gaan. Daarvoor kwamen we er al een tijd niet meer omdat ik geen zin had in die opmerkingen of ik nou al zwanger was.
Goeiemorgen BEG! Lekker hoor dat je moeder nu weet van je situatie! Kan je daar ook je 'ei' kwijt enzo! Chelle: vervelend zeg van vannacht! Hoop voor je dat je ventje openstaat voor een gesprek want je laten kwetsen is niet leuk en dat mag ie weten ook! Ik moet weer even weg want moet naar mn werk fietsen, maar als het daar nog rustig is, kom ik weer terug! Hier: temp is met 0.1 gestegen..maar heb wel ongi-krampje en de hier welbekende steekjes-in-de-doos-voor-het-ongi-worden-kwaaltje....
He Pina! Goed maar maak me wel zorgen dat ik ongi ga worden! Jij? Wil je ook niet meedoen met onze testmarathon? Wehhh heb echt kramp! *blijf weg ongi!* En nu ga ik ff weg!