NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    In het begin drink ik ook nog gewoon...maar als mijn ei is geweest pas ik wel meer op.

edit: nu klinkt het net alsof ik een grote alcoholist ben.....ik bedoel natuurlijk alleen bij feestjes e.d. niet zomaar hihi

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    heb men banner vervangen. ga het houden op 28 dagen voorlopig... we hebben ons voor genomen om elke dag of toch om de dag te klussen vanaf men ongi voorbij is :D en pas vanaf ronde 4 (als het nodig moest zijn) met ovu testjes te beginnen. Laten we hopen dat ons eerste kindje een juni beebje wordt :D

3. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ik ben er vandoor!

heb net jullie berichtjes en eigen bevindingen op het net voorgelezen aan vriendje. nu mag ik zelfs niet drinken, haha! wat een lieverd is het toch!

4. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    maar dat wil niet zeggen dat ik jullie geen gelijk geef hoor haha.
    ik drink nu ook geen wijn meer ondanks dat ik 1 dag voor nod nog negatief teste nu loop ik ook geen risico meer

5. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    doeidoei ....echt een schatje...veel plezier vanaaf...ik ga ook weer verder poetsen:(

6. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hihi chelle,je mag ook wel eens gewoon een wijntje of een biertje drinken hoor het leven is mooi soms en dan is een wijntje wel lekker zo met men ventje :D

7. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    Dat doe ik eigenlijk nooit zomaar....een enkele keer bij mijn harmonievereniging op de maandagavond, maar meestal moet ik zelf rijden en dan kan ik niet drinken.

8. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    oke alleen nog dweilen en koken...en dan ben ik voorlopig ff klaar.pfff huishouding is ech niet mijn ding hihi

9. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ey meiden...
    net ffies naar de stad en kermis geweest...
    me ventje is ffies patat halen en vanaaf gaan we op visite...
    en dat wordt leuk we gaan naar de moeder en zusje van Sabi...we zijn benieuwd hoe dat gaat en of hij nog iets herkent na bijna een jaar...denk t niet maar wil weleens zien of Sabi en Capi (zusje) op elkaar lijken enz...

ik weet niet of er gister een reactie op is geplaatst maar zal het nog een x vertellen :D
    we krijgen iets orgineels :D
    een tafel/terrarium met Gizmo erin :D
    het is dus een Terrarium die we als tafel gebruiken (nogal logisch dan haha) me ventje gaat die samen met een vriend van ons maken, die ook 2 agamen heeft :D...
    gister heb ik een volwassen agaam vastgehouden (voor t eerst) wat een verschil maar echt gaaf...en zelfs die was nog niet uitgegroeid...(langer dan me hand zonder zijn staart meegerekent haha)
    we hebben vandaag wasmotten (nachtvlinders ofzo) gehaald voor Gizmo en rare wormen...hij eet ze achter mekaar op:p en hij heeft groene krekels uit t wild gekregen...had me ventje vandaag gevangen...

maar goed buiten dit heb ik verder geen nieuws...

het gaat trouwens een stuk beter met me...
    ik denk uiteraard nog veel aan Kanjer (Poekie) maar me tranen blijven nu gelukkig weg...

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    klinkt ceratief naliey..;) wij hebben saaie tafels hahah...:) staat ook wat raar als we onze huisdieren in een tafel doen...(twee konijnen en twee katten hihihi)

nog geen duivels hier... wel veel ongi pijn...mmm..

liefs

11. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    jha idd...konijnen zouden wel in een grote tafel kunnen hihi, maar ik denk dat ze dan gestresst raken...

12. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
  13. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    aaaaaaaaaaaahhhh wat lief (nou ja lief is dat wel het goed woord) hihi maar schattig is ie volgens mij wel...alleen niet mijn diertje solly

14. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    hij is heel lief...
    nog liever dan een knaagdier...
    die bijten erg snel en Gizmo niet...alleen als hij ECHT in gevaar is...

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    maar ik ga weer...gaan zo weg...
    toedels..

16. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    toedels...ga zo ook ff douchen want om 8 uur staat paps/mams op de stoep...wil dan wel graag klaar zijn hihi

wie weet tot vannacht en anders wel tot morgen

17. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36

wat fijn chelle, dat hij zich er rot onder voelde en er over wilde praten...hoop dat ie zich aan zijn woord houdt;)
    x

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goedenavond dames :D

We zitten Lets Dance te kijken, leuk!!

Nog geen ongi te bekennen.

19. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    spannend hoor!!!
    hopelijk blijft het zo ;)

20. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    Dat hoop ik ook. Heb hem echt laten merken en voelen dat ik dit niet meer accepteer. Dat ik dit zelf niet aan kan...het is natuurlijk niet de 1e keer dat dit gebeurde...en het gebeurd steeds frequenter.

Ik heb ook gezegd dat hij er wat aan moest doen en dat ik hem daarin wilde steunen en helpen omdat ik het anders niet meer trek en dat ik dan voor mezelf moet kiezen met alle gevolgen van dien. Daar schrok hij nog wel het meeste van...had niet gedacht dat ik dat zou zeggen volgens mij.

Deel Deze Pagina