Dames, het gaat niet goed op de lijst!! Hierbij weer even wat HCG: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Goedemorgen dames! Hoe is het hier? Familiedag was gisteren geweldig! Hebben in totaal zo'n 40 km gefietst (met puzzeltocht etc), midgetgolf gespeelt, een bierbrouwerij bezocht en 's avonds bbq want het was heeeeerlijk weer de hele dag. Wel een beetje last van m'n gat nu (had al bijna een jaar niet gefietst *schaam*). Ovutest was nog steeds gewoon nega gister dus ei is gewoon later dan morgen ga ik vanuit. Dacht al dat het de afgelopen cyclussen rond dag 16/17 was. We zullen zien en testen gewoon door! Heb ik hier nog iets gemist?
40 km en dat als je al een jaar niet hebt gefietst...auwie... fijn dat je een leuke dag hebt gehad hier niets gemist volgens mij.... ben vast aan het koken...goulasch...moet straks werken heb avonddienst.
Goedemiddag. Heb eens een keer goed uitgeslapen vandaag....zit de rest van de dag ook achter de computer voor school en hoop dat ik dan mijn aandacht daarbij kan houden ipv ZP..dat wordt de uitdaging voor vandaag...gelukkig is het mooi weer dan is het meestal niet zo druk hihi
Hi! De jouwe ook al gezakt zie ik? Nou mijn temp is echt mega gezakt..tot onder de rode lijn... :x En heb sinds vanmorgenvroeg heel erge ongi krampjes dus ben 99% zeker dat het game over is voor mij... Wat een klotezooi...
He Heitje...gadverdamme....das balen..hoop dat het niet doorzet voor...geen bloed geeft moed.........maar ja wat koop je ervoor. Zet hem op meis...
Bekijk bijlage 16406 Testmarathon 22 september: * Heitjekarweitje (rond kwart voor 9, live!) * Yaraah (ergens in de ochtend) * Ninoshka (7.00-7.30 uur, daarna melden) * Yootje (7.00-7.30 uur, live!) * Astrid85 (6.15 uur testen, later uitslag melden) * Kris34 (9.00 uur, live?) * Pina82 (6.30 uur, live?) * Hennah (?) * Minifien (?) Minifien je staat erbij! Ik haal mezelf eraf zodra ik rood zie...
nee als het eruit moet..komt het vanzelf. Hoop alleen dat het gewoon ruimte maken is in je BM. my fingers are crossed *ehm daar had iktoch een leuk plaatje van..ff zoeken...gevonden* Bekijk bijlage 16407 Bekijk bijlage 16407 Bekijk bijlage 16407 Bekijk bijlage 16407 Bekijk bijlage 16407 Bekijk bijlage 16407 Bekijk bijlage 16407
Dat zijn er veel! Hoop dat het helpt maar de kans is wel nihil ben ik bang... Denk dat ik tussen nu en een uur ongi ben..ik laat het gelijk weten dan...
oke...ben nog wel ff online...moet eigenlijk voor mijn cursus wat gaan doen....en nog aankleden endouchen maar heb geen zin maar denk dat ik me toch zo maar ff schop onder kont ga geven om wat te doen....maar zal wel regelmatig ff spieken hier oke!
@ Heitje, balen! Zo we zijn weer thuis, allebei mijn mannen liggen op bed. Ik ben een heerlijke Chinese Tomatensoep aan het maken. Ik ren om de 10 minuten naar de wc om te kijken of ik al ongesteld ben geworden... Maar nog niks, zelfs geen afscheiding meer ofzo. Vind het nu wel spannend worden hoor. Helemaal omdat mijn temp. voor mijn doen wel hoog was.
Kom ook even binnenwaaien. Heitje ik lees net dat je denkt ongi te worden, shit man! Balen!! Ik zit in hetzelfde schuitje trouwens. Zo niet vandaag danwel morgen bleeegh! Ik heb ook helemaal geen testdrang Hoop van harte dat er dinsdag wel een aantal roze mogen worden hoor! Alles rood is niet echt leuk...