Nog geen rood...nou dan straks maar! Ik ga gestrekt op de bank, k2 zoekt k3 kijken, heb ik opgenomen gister Fijne middag ladies!
Ik heb geen gym maar nu een tijdelijke baan voor 2jaar. WW van iemand. Hier is het zo opgelosd dat andere collega's mijn groep gym geven en dat ik dan hun groep overneem. Zelf heb ik ook reuma dus kan de curcus gewoon zelf niet aan maar anders had ik hem zeker gedaan. Dames ik ga jullie verlaten. Ouders en schoonouders komen zo. (Belden beide tegelijk of ze langs mochten komen) Moet ik toch nog inhet huis aan de gang. Super snel dus alles aan de kant. Groetjes en fijne dag verder
Ken je de 53j8 niet? Kan je 50.000 winnen als je Mr. X vindt.... Alleen kan ik hier nu niet weg. Maar ik wil die 50.000 wel winnen hoor
mmm ovu test wil nog niet donkerder worden. Hij lijkt zelfs dunner dan gisteren. Maar ff afwachten wat hij morgen doet.
@ susan, dan is het ook anders, als je het niet kunt...dan kan het ook gewoon niet. Maar deze cursus was gewoon ontzettend zwaar als je ook gewoon een fulltime baan hebt. @ Astrid, Ik luister echt nooit naar 538 dus vandaar dat ik ff niet wist waar je het over had..sollly....
Zo ik heb ook weer een klein beetje bijgelezen. Mannetje is hier een soort "ik wil klaar zijn voor de winter" schoonmaak aan het houden Hij heeft net de trapkast (voorraadkast) helemaal leeggehaald en weer opnieuw ingericht, buiten het zwembad schoongemaakt en te drogen gehangen en is nu de parasol enzo aan het opruimen. En Kubus zit lekker binnen op haar gat achter de laptop Voel me een beetje schuldig dus ga nu maar even een stofzuiger door het huis halen en een nieuwe was in de machine doen. Lijkt het net of ik ook hard gewerkt heb vandaag Tot later!
Nog geen ongesteldheidsietsjes. Wel ineens koppijn... Ren nog steeds elk kwartier naar de WC als ik wat denk te voelen Wat is het hier trouwens rustig.
Halloallemaal, Nou heitje, dat zijn geen goede berichten! Zit nu zelf thuis met rugklachten, moet morgen naar HA. Wil ook urine laten controleren, wie weet blaasontsteking die ik zelf niet door heb gehad. ( heb al 3 weken onderrug klachten, maar was gisteren echt erg, moest er gewoon van huilen! Gek wordt je er dan van, als staan, zitten, liggen niet wil!!!) Temp. is vanmorgen weer gestegen, maar goed, kan morgen keihard naar beneden kelderen, want heb al aantal dagen krampen in mijn buik!! Ik weet het niet hoor dinsdag..... Zou zo maar eens op rood kunnen komen te staan. Mocht dat zo zijn dan moeten we de moed maar niet laten zakken, en met volle overtuiging onze mannentjes in oktober op het juiste tijdstip weer "verleiden"..... ( die van mij vindt dat gedeelte van het "zwanger worden" het allerleukste, maar wil niet precies weten wanneer ik het vruchtbaarst ben...) X H.
Bekijk bijlage 16473 Testmarathon 22 september: * Yaraah (ergens in de ochtend) * Ninoshka (7.00-7.30 uur, daarna melden) * Yootje (7.00-7.30 uur, live!) * Astrid85 (6.15 uur testen, later uitslag melden) * Kris34 (9.00 uur, live?) * Pina82 (6.30 uur, live?) * Hennah (?) * Minifien (?) Ik mag op rood helaas... Heb mezelf hierboven eraf gehaald..
aaaahh..heitje..nee, wat jammer meis... en pina? hoe is het nu?... jammer dat er nog niet wat meer roze gegund is in sep.... hier nog niets te bekennen..maar ik weet natuurlijk ook helemaal niet hoe mijn cyclus er dit keer uit gaat zien, aangezien het de eerste ronde is... liefs
@ Heitje, aaah wat kl*te zeg!! Zijn ze officieel doorgebroken? Hier nog steeds niks, heb echt het gevoel dat ze er aan zitten te komen. Last van mijn rug, pijn in mijn kop...
OOO heitje wat balen nu!!!!!!!!!! echt niet leuk Je hebt me nog wel over gehaald om mee te doen met marathon. Ik heb net weer getempt 13 uur : 37.2 en net 17 uur; 37.5 !!!! Met ongi klachten. SPANNNENDD meiden!! x x x
Pinas, op een andere tijd dan vroeg in de ochtend tempen heeft echt geen zin. Als je hebt bewogen dan is je temp hoger, dus als ik op de bank zit bijv. 36,7 en als ik de was heb opgehangen 37,2. Dus hou je daar vooral niet aan vast!
@ Pina, ik zou ook alleen maar s'ochtends tempen hoor. Later heeft niet zoveel zin.. Heb nu nog meer het idee dat ik ongesteld ga worden. Verlies weer wat witte afscheiding ( dacht NEEEE geen bloed! ) en heb nog steeds gigakoppijn en ben erg moe Niet echt mijn ongesteldheids klachten, meestal heb ik geen klachten, maar voel me ook niet zwanger...