ach heitje...lees het net pas....meis wat balen...ik had het je zo gegund...moet je toch met me mee naar Oktober.
yaraah ook al...meiden dat gaat niet goed....K.U.T. hoor Kwalitatief Uitermate Teleurstellend Ingeltje jij gefeliciflapstaart meid.
tis trouwens errugrustig hier...hoefde sinds vanmiddag 2 uur maar 5 pag. bij te lezen of zo.... En dan ook nog met allerlei rotnieuws pfff das niet de bedoeling...ga zo maar ff in oktober spieken hoe het daar is.
Ik ben er zelf niet zoveel meer omdat we nu niet zwanger mogen raken, maar kom zeker af en toe even spieken...
Je gaat voor een maagband? Dan mag je toch zeker een half jaar niet zwanger raken? Spannend traject, hoor.
Sowieso tot ik geopereerd word en dat is al een half jaar en als je een maagbandje hebt een jaar niet....
Ik bank hang ook wel maar dan met laptopje op schoot en ik ben trouwens al weer teruggekomen hoor. In oktober is het zo mogelijk nog rustiger...daar was ik helemaal alleen hihi
Ik zit ook op de bank met latop op schoot. Manlief ook. Leuk stel zijn we zo! Zitten trouwens te wachten op onze vrienden die nog de oktoberfeest tent uit moeten rollen... hoop dat ze deweg nog terug vinden. Die zijn alweer van vanochtend 11 uur aan het bier...
Oja..je hebt feest gehad he vandaag..hoe is het bevallen? Jij in zo'n leuke dirnnljurk en mannie in lederhosen of heb je je eigen kleren maar aangehouden!
nou ik kom me ook maar even aanmelden hier. 26e is mn NOD. Mn ei was vroeg volgens mij dag 12 ofzo denk ik want mn temp ging vrij snel omhoog. 6 dagen na mn ei van 37,1 naar 36,8 en toe nweer naar 37,1. Maar goed ben wel benieuwd. Heb nu wat last van mn borsten maar dat zegt vaak nix bij mij, zit mezelf alleen maar gek te maken haha.