Wij zijn helemaal geintergreerd hier, dus compleet met dirndle en lederhosen. Manlief en ik zijn om 17:00 naar huis gegaan. Morgen weer aan het werk.
Lijkt me geweldig om een keer mee te maken. Hier in de buurt hebben we wel elk jaar "De achterhoekse oktoberfeesten" Dat is dan ook in de trant van lederhosen e.d. met allerlei duitse artiesten enzo.. Ben er al een paar keer geweest...normaal geef ik niks om die muziek maar in die sfeer is het gewoon geweldig.
ik heb het niet zo op van die bierfeesten waar ik vroeger woonde hadden we in de buurt haring en bier feesten, ging ik alleen overdag even heen voor de muziek, maar 's avonds bleef ik lekker thuis
Maar dames, Ik ga zo slapie doen...ik begin een hoofdpijn te ontwikkelen die absoluut niet prettig aanvoelt en ogen beginnen te branden in mijn hoofd. Heb ook geen heel intensief weekend gehad dus wordt echt tijd om te gaan slapen...kom morgenvroeg nog wel weer ff spieken. truste
Bedankt meiden voor het meebalen! Ben mezelf alweer goed aan het oppeppen voor de volgende ronde hoor! Maar ik ga wel proberen hier ff wat minder aanwezig te zijn...dan gaan die eerste weken hopelijk wat sneller... Meiden, nu niet meer ongi worden hoor! Het moet een knallende testmarathon worden dinsdag!! WIJ WILLEN ROZE, WIJ WILLEN ROZE! Zo, en nu ga ik weer, blehh buikkrampen..stomme ongi! Slaap lekker voor zo!
goedemorgen meiden, ja petatje en heitje balen hoor, hadden wij geen deal dat jullie niet ongi zouden worden Ik ga vol goede moed de volgende ronde in, want heb ondertussen ook ontdekt dat mijn cyclus al twee keer op 26 dagen staat, dus is al twee dagen korter hé. Enne ik heb hier twee pendels voor oktober en op een ander forum heb ik ook twee keer oktober dus ik ga voor oktober, dan is onze beeb voor juni en ikzelf ben ook in juni geboren. voor de rest van de meiden van de testmarathon, ik blijf heel hard duimen voor jullie hoor.
Goedemorgen! Heb weer niet bijgelezen, maar kom jullie allemaal een fijne dag wensen en voor de mensen die moeten werken, werkse! Tot vanavond maar weer