goedemorgen Rimar, Weekend was goed (ondanks ongi), bbq was lekker en was nog mooi weertje erbij. gister ook nog drukke dag gehad. en hoe was het bij jou?
Onze bbq was heel erg geslaagd, we hebben tot in de late uurtjes buiten kunnen zitten, heerlijk gegeten en maar heel weinig over gehouden, dus goed ingekocht, en zeker voor herhaling vatbaar zo'n feestje. Gisteren een lekkere relaxte dag gehad, wel nog heerlijk een stuk met manlief gewandeld, heerlijk is dat.
Goed hoor, wij hadden afgelopen zaterdag een bbq, zie tekst hierboven, deze is heel goed verlopen, helemaal omdat het weer goed heeft meegewerkt. En hoe is het met jou, is je lichaam al kwaaltjes aan het ontwikkelen?
ja, ben ontzettend moe, en moet 's nachts vaak naar de wcc. Slaap slecht 's nachts. En de misselijkheid gaat op en neer.. Verder valt het nog mee
hallo meiden, goedemorgen.... fijn dat het feest geslaagd was rimar! knap dat je de inkopen zo scherp hebt ingeschat! hier 1 dag overtijd... voel veel ongiklachten, maar nog steeds niets te zien... er was net een lijstje van een nieuwe zwangere (ben haar naam even kwijt sorry..) zij omschreef vanalles wat ik ook heb en het meest herkenbare was inderdaad de kat!! die is inderdaad veel bij me... ooo.. spannend!! je kunt zelf echt helemaal gek maken he?... hoe is het verder vandaag? liefs
IngeF.. Dat met de kat is hier ook trouwens.. De jongste kat ligt normaal gesproken altijd bij mijn vriend. En sinds anderhalve week elke keer bij mij.. Wanneer wou jij testen?
Gisteravond is bij mij de koffie helemaal verkeerd gevallen, ik werd me toch beroerd, en ik moest de afgelopen 2 nachten eruit naar de wc, dat heb ik anders nooit. Dus heel erg vreemd allemaal, maar zal wel niets zijn aangezien volgens de berekening de innesteling morgen pas plaats zal vinden als alles goed gelukt is, en dan nog een anderhalve week zwetend op het wachtbankje. Maar ik hoop dat bij jou de vermoeidheid snel een stuk minder wordt, helemaal omdat je Naomi ook nog hebt, en een kind vreet zowiezo veel energie, in je buik en daarbuiten soms nog veel meer.
Naomi vreet ook enorm veel energie. Ze is op veel tijden heel erg lief en rustig, maar op andere tijden weer erg dwars. Volgens mij kun je na bevruchting al kwaaltjes hebben..
Nou ik ga in spanning afwachten op de dingen die komen gaan. Ik durf nog geen hoop te hebben, ik ben al eerder voor de gek gehouden, dus ik wil zeker nog met beide benen op de grond blijven staan.
hai dames, heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en steun! gisteren afscheid genomen en is de kist gesloten, vandaag is de crematieplechtigheid. zit nu in me vruchbare dagen...dus als we niet te moe zijn ed maar aan de klus. had een brief neer gelegd met persoonlijke woorden en oa ook mijn grote wens erin gezet wie weet heh?! tot later meiden me duimen draaien voor jullie xxx
goedemorgen dames, applausje voor mezelf, ben bijna 24 uur niet hier geweest! dat is een record! haha, genoeg ego nu! ik zag dat Yaraah en Heitje op rood staan, zeg dames, wie moet er eigenlijk voor het roze gaan zorgen morgen? dat was niet de bedoeling. verder heb ik eigenlijk niet echt terug gelezen, hier zal het wel een dag van broekloeren worden!
Hee mamatje, sterkte vandaag met de crematie en ik hoop voo rje dat je wens ondanks alles uit mag komen, dikke knuffel
Eh, ik ben bang dat jij voor roze zult moeten gaan zorgen morgen, maar er zijn nog een paar dames die zullen gaan testen dus wie weet.............
Testmarathon 22 september: * Ninoshka (7.00-7.30 uur, daarna melden) * Yootje (7.00-7.30 uur, live!) * Astrid85 (6.15 uur testen, later uitslag melden) * Kris34 (9.00 uur, live?) * Pina82 (6.30 uur, live?) * Hennah (?) * Minifien (?) yootje deze dames zorgen morgen voor het nodige roze, jij dus ook
hier weet ik het nog zo net niet, heb wel last van mijn buik, wat ook ongi kan betekenen, alleen minder erg dan wanneer ongi komt. maar ja, daar kan nog verandering in komen! ik zal zo eens op zoek gaan naar het lijstje, eens kijken wie er nog over is. ik heb trouwens ook nog niet gemerkt dat de poezen meer bij mij komen liggen, haha!