Goed zo Astrid, dat is een positief bericht, ik hoop dat je morgen op roze kleurt, we kunnen hier wel iets meer roze gebruiken nl.
Astris, mooi zo! Jou temp laat helemaal zien hoe het moet! mischien moet ik ook maar eens gaan beginnen met tempen. ik zit alleen met slaapdiensten op mijn werk. omdat ik daar erg slecht slaap, kan dat toch een vertekend beeld gaan geven, of niet?
Nou ik hou het niet bij via FF hoor. Meer in mijn hoofd. Heb ik het verleden al zo vaak getempt. dat ik het wel kan dromen. Mijn "normale" temp. is 36,5... Nu is hij al een paar dagen 36,8
Ik weet het niet zo goed Yootje, ik ben zelf net een weekje begonnen met tempen dus ben er nog niet zo goed in thuis. Ik ga aan de slag, tot later iedereen X
Dames, zal nog even met HCG strooien *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*
fijne dag ninoshka! ik heb ook vanalles gepland voor vandaag, heb net al een wasje aangezet, ik ga zo het bed verschonen, en dan de bovenverdieping eens een grote poetsbeurt geven! dat is wel hard nodig hier! dan kan ik vanmiddag lekker genieten van het mooie weer, met een boek in de tuin in het zonnetje!
ik ga ook aan het poetsen vandaag. ga wel de boven- en de benedenverdieping doen, dus met een boek in de tuin zal niet meer lukken...
beneden ga ik alleen even met de stofzuiger er doorheen. en de wc poetsen, rest komt morgen of woensdag wel. het is lang geleden dat ik op 1 dag het hele huis heb gepoetst. ik heb me toen voorgenomen ook eens te gaan genieten op een vrije dag. het heet tenslotte niet voor niets een 'vrije dag'. ik zorg nu gewoon dat ik elke dag iets doe.
ik heb momenteel geen werk dus heb iedere dag een vrije dag, dus dan doe ik gewoon zoveel mogelijk op één dag om me niet te vervelen en om niet te veel te kunnen denken aan zwanger worden