mag ik dan met je mee naar de juni mama's (of juli onderhand?) vind het namelijk ook wel tijd worden en mooie maanden voor een beebje...
ik hoop het niet! toen ik op dit huis reageerde, stond ik net 2 weken ingeschreven en toen kreeg ik het al. mijn vriend had hetzelfde met zijn appartement wat hij eerst had. het scheelt wel dat we al huren bij de woningbouw, we betalen altijd netjes op tijd de huur, zijn geen overlast voor de buurt, en dat zijn dingen die toch wel meetellen in het krijgen van een woning. hier is het verloop trouwens best groot, daarom kan het erg snel gaan.
dat is wel fijn ja, ik hoop voor jullie dat jullie snel een mooi huisje kunnen krijgen (huren dan he?)
oh alweer bijna een uur... ik ga me even afspoelen (vanmorgen gesport) en dan voor huurhuisjes kijken, vanavond ben ik er denk ik niet dus tot morgen! werk ze voor degene die moeten werken en anders nog lekker genieten van deze mooie dag!
Goede middag dames, ben er even. Ga dadelijk weer sporten! ik was ff mijn mail aan het lezen wil ff een reactie geven.... Lijkt me idd raar uitzien dat er een stuk bot uitsteekt. Ik moet eerlijk toegeven dat ik momenteel niet veel doe met facebook. Ben meer met Netlog en Hyves bezig. En van de sollicitatie krijg ik volgende week iets te horen. Dan zijn er nog meer gesprekken.
hey meid, wat goed dat je een andere gyn hebt en dat er nu tenminste naar je geluisterd wordt en dat je geholpen wordt.
wij hebben vorige maand 1 nieuwe gekocht. We wouden ook 1 zonder zak hebben, maar die blijken toch niet goed te zijn. De filter moet je echt regelmatog schoonmaken, en dan nog heb je onkosten aan een nieuwe filter.. Wij hebben nu weer 1 met zak. Alleen deze bevalt ons wel beter. Weinig lawaai, veel kracht, en hele lange snoer
wij hebben een dyson, zonder zak dus, en ik ben er héél erg tevreden over. het enige wat je moet doen is de filter om de 3à6 maanden es uitwassen. we hebben ook de kruimeldief van dyson, echt een goed ding hoor