Hihi ja ik tel mijn 'halve rondes' ook niet mee! Idd dan gaan we gelijk op! Ronde 6, yes yes yes! *shaket de pompoms*
we zijn hier zo'n echte meidenfilm aan het kijken met Hillary Duff, de kids vinden dat wel leuk! ikke stiekem ook wel... haha
Iedere ronde is te lang denk ik.... Ik vind vooral het wachten irritant, die eerste 2 weken gaan wel. Heb nu wel last van boobs dus denk dat ei gesprongen is.. Nu dus weer 2 weken wachten *BLUGH*
Haai dames! Even naar mijn banner kijken. We hebben 3 dagen lang non-stop geklust ( en nee, niet in bed maar het nieuwe huis! ) en we zijn helemaal kapot. Het hele huis is geverfd, ook de trap. We hebben de blaren op de handen staan. En nu maar weer in bed gaan klussen, hehehehe. Zal wel niks van komen, ons oude huis moet helemaal leeg... daar hebben we 5 dagen voor.
Ik ga zo mijn ventje maar eens proberen te verleiden, alleen zit hij motorGP te kijken dus dat zal wel moeilijk worden. Mss beter ff geduld hebben.
ik ga even op de bank tv. kijken, en een plas/poep kaartje maken voor mijn dochter.. heeft gisteren 2x op de wc. gepoept, en vandaag weer!!
das toch goed van je dochter...dikke duim hoor.... Wat ga je kijken...ik heb ned. 1 musicial singalong erop staan, moet nog beginnen maar was andere keren errug leuk
hallo meiden, ben vandaag ongi geworden dus kom hier meekletsen.. wil iemand mij op 27sept zetten??? Liefs Lara
weer reclame tijdens de film, dus kom weer ff spieken, haha! ik ben doodmoe, alleen mag de laatste hier om 23.00u naar bed, dus voor die tijd lig ik er ook niet in! ik wil dan nog ff de rapportage schrijven dan hoef ik dat morgenvroeg niet te doen.