Dan is het maar goed dat je die cursus gevolgd hebt en dat je nu weer langzaam richting je eigen balans gaat.
meiden, ik ga er weer vandoor. vlug douchen en dan nog boodschappen doen, dan thuiskomen en al aan mijn eten beginnen (druk, druk, druk)
Ikke!!! Wij hebben een paar jaar geleden een Philips gekocht. Top ding!!! (en geen gezeik met zakken)
Ja gelukkig wel. Ben momenteel ook nog het boek aan het lezen wat ik van de trainster moest aanschaffen. Moet zeggen dat het heel leerzaam is!
Geen paniek!!! Die is zich heel goed aan het ontwikkelen tot een super ei voor een super beeb! Goede dingen kosten altijd wat meer tijd! Komt allemaal goed!
Ik hoop het van wel, want na al die pech heeft BB wel wat positiefs verdient, wij allemaal eigenlijk wel, tenminste dat vind ik
Wat ruist daar door het...................STRUUUUIIIIIKGEWAS. Dat is het ei van BB10 *rimar is lekker vals aan het zingen geslagen*
Dat is ook een mondvol, maar vooral die ultrasilencer, klinkt goed, zeker heerlijk nog net niet helemaal stil.
Zal ik er voor jou een oktoberfestnummer bij in gooien dan? Eventjes nadenken een bekende duitstalig feestnummer met gegarandeerd inhaken, swingen, misschien een polonaise. Oh ja, ik heb er al 1tje: Ein Stern, der deine Nahme trägt, hoch am Himmel steht, den schencke Ich Dir Heut'nacht.
Die ziet er goed uit, voor een stofzuiger, hihi. Is die zuigmond een beetje praktisch voor onder lage kasten, bedden enzo?