Maar morgenochtend ga ik nog een keer testen hoor... het is wel een licht streepje ( zal zo even een foto maken ) Misschien is 'ie met ochtendurine duidelijker.. ?
Ja en een verdubbeling van je hcg, maar in ieder geval heel erg goed nieuws om te horen hoor, dat er morgen nog meer roze bij mag komen
Mn manneke is thuis Oké, foto is gemaakt. Zet 'm er nu op. De kleine ligt te schreeuwen op bed.... Maar hij moet echt even slapen, anders is het zo een drama.
Bedankt trouwens iedereen, super lief! Hmm ik moet nog even een foto maken, de hele foto is oranje door het zonnescherm.
JAAAAAA!!!!! Astrid!!!geweldig!!! van harte hoor...superdepuper!!!!!! En Pina, balen meis..... hier ook nog steeds geen ongi te bekennen.... ooo...spannend!!!! mannetje zegt net... ga maar testen halen..maar ik durf dat nog niet eens.... bij mijn vorige poging om zwanger te raken waren mijn eerste drie cyclussen 28 dagen lang... zou dat dan nu ook zo zijn.. en zo gaat er van alles door mijn hoofd.. ik ga proberen nog een paar dagen te wachten.. liefs
je kunt morgen ook met ons meetesten in de marathon! maar dan zul je wel nu testen moeten gaan halen!
Hihi, helemaal blij! Vind het wel weer een beetje eng, durf na die MK niet té blij te zijn. Al moet ik zeggen dat het toen wel anders voelde Grrrr, krijg de foto niet op zw pagina, even kijken of ik 'm in mijn album krijg.
spannend he meis... maar als het nu al anders voelt, dan komt het toch helemaal goed... ben zo blij voor je... eindelijk wat meer roze hier in september.. nu de rest nog he?.. liefs
@astrid Gefeliciteerd hoor. @hier al 2 dagen hoofdpijn en buikkrampen. En nogsteeds schor en hoesten. pffff ben het zat.
Hee astrid ik zie een lichte streep maar een streep= een streep, dus hartstikke zwanger. En hopelijk morgen een nog duidelijker streep