NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik heb 3 x meisje voor september en 3 x jongen voor november, 1 x j&m voor sept en 1 x tweeling jongens voor november

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat klinkt helemaal goed, en bij evt gezinsuitbreiding om elkaars kinderen denken?

3. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    er gaat binnenkort ook gestart worden met het bouwen van woningen, een hele grote oude stal gaan ze verboouwen tot, volgens mij, 12 woningen. uiteindelijk zal daar ook een hotel/restaurant komen, maar dat is een heel veel jarenplan.

4. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
  5. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    wat bedoel je precies?

6. Kris34

Kris34 Niet meer actief

7. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    haha, toen ik daar voor het eerst kwam kon ik ook niet veel meer zeggen dan"'wow'.

8. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Yootje: Je zou ook je baan in NL kunnen behouden (als de reistijd geen probleem voor je is) Ik had in NL verschillende collegas die in Belgie woonden maar gewoon in Eindhoven werkten.

9. Kris34

Kris34 Niet meer actief

heb nog een keer gekeken: wow!

10. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    Astrid GEFELICITEERD!!
    yootje: heel mooi plekje zeg......succes met beslissen.

11. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Hallo meiden!
    Hoe is het? Er moet nog veel meer roze bij deze maand hoor!
    Ben niet zo heel vaak op het forum (meestal lees ik alleen mee) maar dacht laat weer even een berichtje achter
    Nog een week en dan kan ik testen...begint nou al wel spannend te worden! Heb een beetje raar gevoel onderin mijn buik en gespannen ()(). Af en toe beetje misselijk en aardig humeurig de afgelopen week! (soms kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan en ik denk ik doe is normaal). Dus ja misschien komt mijn ongie eraan, misschien nog door het stoppen met de pil of misschien toch zwanger? Stiekem hopen natuurlijk! Maar het is nog even afwachten...ben benieuwd of ik het volhou tot volgende week dinsdag...maar het zal eerder zondag of maandag worden mij kennende hihi!

Allemaal heel veel suc6!!!

12. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ik zal voor te beginnen alleen op het kasteel gaan werken, en dan denk ik via een uitzendbureau af en toe eens een baantje om wat extra's te verdienen of zo. ik zal je vertellen dat je daar niet veel nodig hebt. wij zijn beide trouwens ook niet zo van luxe, dat scheelt ook wel enorm!

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Het ziet er mooi uit, en die sfeerimpressie van voorgaande pinksteren, zag er heel mooi uit. Het is wel echt back to basic dit of heb ik het mis?

14. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dat heb je goed gezien. dat zal wel wat wennen zijn in het begin, maar ik denk dat wij er niet veel moeite mee hebben. als we maar gelukkig zijn samen!

15. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    hoe ik er nu over denk en praat met jullie, heb ik echt zoiets van, kom we gaan vanavond nog!

16. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Het ziet er in ieder geval heel leuk uit, en ik denk dat het saamhorigheidsgevoel daar ook erg groot is.

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Volgend weekend is weer een speciaal weekend toch???

18. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    komend weekend start er weer een opleiding, dan zal er weer een groep cursisten zijn.
    er worden daar vaker cus=rsussen en opleidingen gegeven, ook massagecursussen en zo!

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi meiden,

ik wip weer even langs. Valt niet mee om met dit mooie weer binnen te zitten.
    De wintermaanden zal ik proberen wat meer hier langs te komen.

Volgens mij zit de septembermaand in een dipje. Weinig Roze.
    Dat doen we in Oktober anders toch meiden.

Oktober zal mijn maand ook niet worden. Hoop toch echt de zwanger het jaar uit te gaan. Maar even afwachten wat de arts 12 Oktober heeft te melden.

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ohh klinkt goed zeg, hmmmm, ik zou zo een weekendje gaan boeken, maar het is nogal een stukkie rijden voor mij

Deel Deze Pagina