ik heb af en toe 's avonds een vlaag van misselijkheid. rare buikpijn, net geen ongi-gevoel, zeg maar! er gebeurt wel iets, maar ik weet niet wat. ik doe meer plasjes op een dag, dan normaal. verder voel ik eigenlijk niets.
@Astrid! Oh gaaf! GEFELICITEERD! @ Suus, ik heb idd die etospillen gebruikt. Ik had een hele onregelmatige cyclus en een hele korte lf. 9 dagen. De 1e ronde pillen had ik opeens een lf van 12 dagen en de 2 ronde pillen... bleek ik zwanger te zijn! hihi
ja, heb dit keer voor het eerst ovu-testen gebruikt! nooit gedacht dat ik zo'n vroeg ei zou vinden....
Muur, Oktoberfeest was gisteren mega gezellig. Zaten om 11 uur in de feesttent met 8000 andere dubielen. Manlief en ik waren om 17:00 weer thuis. Verstandig he? Onze logeetjes daarin tegen waren om klokslag middernacht weer thuis. En een lol dat ze hadden!!! Eentje is rechtstreeks zijn bed in gedoken, de andere twee hebben de koelkast geplunderd. Kortom geslaagde dag!
@Muurtje: had nu LF 11 dagen dat kan dus nog. Hopen dat het bij mij ook zo werkt. Wist eerder nooit wanneer ei was.
WHAHAHAH! En daar moet op gedronken worden hi ha hooooo! @ Suus ik hoop dat die pillen ook voor jou helpen!! ovu testjes er ook bij?
(.)(.) voelen zacht, tepels jeuken af en toe (gek he?). vorige ronde had ik zere boobies, nu geen last van, maar ja de rondes daarvoor ook niet!
Oei! Nou ik hoop dat het me bespaart blijft. Ik merk wel dat als ik te fanatiek heb gesport dat ik me dan niet zo lekker voel. Nou ja, we merken het vanzelf wel. Is jou misselijkheid inmiddels over?
Nee geen ovu testjes ben vorige keer begonnen met slijm spotten en dat klopte, doe ik nu weer we zien wel.
@ Mermaid, niet té fanatiek sporten he? Maar fijn dat je kan sporten. Ik trok het echt niet meer... zucht... Maar ik heb mijzelf een badpak gekocht en ik wil gaan zwemen... @ Yootje! Wat spannend!!! Jeukende dingessen ooh ken ik .... Ik hoop zooooo! OH! nu vind ik het ook zooooow spannend! Ik duim me te pletter!!!
@ Mermaid, vergeten antw te geven. Ja misselijkheid is gelukkig over. Zo nu en dan als ik iets ruik wat niet zo lekker is... dan kan ik wel heeeel misselijk worden. hihi. Manlief lacht zich dan rot. hihi. Het kreng. hihi
ik doe morgen mee met de testmarathon! dan zit ik op 15 of 16 DPO. dat moet wel lang genoeg zijn dacht ik! wanneer ik morgen nega- test dan ga ik er ook vanuit dat de duiveltjes komen!
Oke spannend dus. Kom morgen avond even kijken wat het geworden is. Wanneer zou je ongi moeten komen dan? OH onregelmatig dus. Lastig
dat is inderdaad lastig, maar ik weet dat ik op dag 11 of 12 mijn ei heb gehad, doordat ik ovu-testen heb gebruikt. dus een hele lange cyclus kan naar mijn idee dan niet!
@ Yootje, spannend! Ik kom morgen ook ff spieken! Ik duim voor je! @ Iedereen, ik ga mijzelf in mijn bedje leggen. Ik heb last van mijzelf. Tot snel! Knuf!