nog geen ongi gespot, dus wie weet! ik denk dat ik nu wel nog zeker een week ga wachten met testen. een van mijn pendels was ook zw in september, posi-test in oktober, haha
@yootje, we gaan er gewoon van uit dat je mss wel zwanger zou kunnen zijn, zolang er geen ongi is, mogen wij blijven hopen voor jou hé. @kubus, zwaai zwaai
Het gesprek ging goed. Maar ik was de allereerste. Volgende week maandag zijn de rest van de gesprekken. Ik weet het niet wat ik moet denken. Ik denk dat het in mijn nadeel is dat ik als eerste op gesprek moest komen.
Zethu dat kan je niet weten hé, het kan zijn dat je goed was en dat ze dan jou als voorbeeld genomen hebben voor de rest van de sollicitanten en het kan ook zijn dat je gewoon goed was en de rest minder goed.
Het is ook maar een gevoel he. Ik schrok er van toen ze zeiden dat er 28 mensen een brief hadden gestuurd. En het leek erop dat ze met iedereen een gesprek zouden hebben.
weet je ik had hier gisteravond echt iets vreemds. na het avondeten heb ik nog een yoghurt gegeten en toen wat water gedronken en alles ging goed. toen we twee uur later in de zetel zaten dronk ik nog een groot glas water en werd ik daar nu toch misselijk van... mijn man tuurlijk direct van wat is er aan de hand? ik tegen hem dat ik misselijk werd van dat water te drinken. Hij zo heel hoopvol van je bent mss zwanger, toen zei ik van dat kan toch niet want ik ben ongi.
nou zethu dat wil niets zeggen dat je als eerste bent gegaan. wanneer jij een goede indruk hebt gemaakt dan blijft dat hangen, en dan maakt het niet uit hoeveel er nog na jou komen. succes nog met wachten op de uitslag!
Tnx. Moet wel zeggen dat ik het lang wachten vind. Maar ja, dat hoort erbij he. Oh trouwens komende zondag zal ik nog voorbij je woonplaats gaan rijden! Weet je of allebei de tunnels dicht zijn? Of is alleen de Roertunnel dicht?
volgens mij is alleen de roertunnel dicht, de swalmtunnel gaat 1 oktober pas dicht voor 2 maanden! ik zal naar je zwaaien wanneer je langsrijdt, haha!
ja moet echt iets anders zijn, want ongi zijn net als anders. heb er alleen geen stukjes in gezien (sorry voor de details hoor)