Moge, De duivels zijn nog steeds niet doorgekomen, baal ik van. Lijkt wel of m' n cyclus steeds langere uitschieters krijgt Toch maar een testje gedaan dan tegen beter weten in maarre: WIT, was geen verrassing. Jammer van de andere negatieve testers! Verdorie! Gelukkig hebben we wel een roze vandaag van ' t lijstje. GEFELICITEERD Astrid!!! Wat leuk! Geniet ervan !
Dan doe je toch gezellig met de volgende testmaraton mee, die van 3 oktober is volgende week, daar ga ik ook aan meedoen nl.
Zelf heb ik niet dat baal gevoel. Raar he? Wist bewust/onderbewust eigenlijk wel dat het 'm vandaag niet ging worden. Moet ook nog twee dagen tot NOD. (NOD Politie had OK gegeven vanwege deze speciale test marathon) Als mijn lijf functioneerd zolas het de afgelopen maanden heeft gedaan zal ik a.s vijrdagochtend ongesteld worden.. vrijdag tegen lunchtijd geen ongi = Kris heeft "paniek"
Zit nu op dag 32. Voor mij was 30 altijd echt de langste cyclus. Nu heb ik al een uitschieter van 34 en als 't een beetje tegenzit zit ik daar deze ronde weer aan. Nou ja, hopen dat ze vandaag willen komen. Als je niet zwanger bent is elke dag wachten op je duivels teveel! Hoe zit het met jou? Schat je nog een kans in na je witte test? Over een paar dagen wel posi misschien? Ik hoop het! *oh, ik lees het al*
Dat is ook balen, maar nog voor je NOD dus er is nog steeds hoop dat het wel lukt, dat is tenslotte wel de bedoeling nietwaar?
Ja, ken een beetje dat gevoel! Had er ook al rekening meegehouden! Ik wacht ook tot vrijdag nu: Temp is nog hoog, en heb lange cyclus. Maar had vrij lang positieve ovu testen, zodoende overgehaald om mee te doen! En al die steekjes!!! En vlagen van misselijk.... ( maar dat kan ook gewoon zenuwen zijn) Gister bij HA urine laten controleren op blaasontsteking, was schoon. En ik denk als ze wat anders hadden gezien, ze het vast wel gezegd hadden!
over een week of zo, mischien in het weekend al! mocht ik toch ongi worden dan hoop ik dat het voor die tijd al is!
Hoi meiden! Ik begrijp helemaal niets meer van mijn lichaam en ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik heb in juli een mk gehad en daarna werd ik na 37 dagen weer ongi. Om een gemiddelde cyclus aan te houden, ben ik daarna gewoon uitgegaan van 28 dagen om mijn NOD te berekenen. Dat zou aanstaande zaterdag, de 26e zijn. Maarrrr...nu heb ik vanaf zaterdag al wat roze afscheiding. Niet echt zichtbaar, alleen met afvegen. Zondag zat daar ook een sliertje rood bij en gister werd het 1x meer en daarna weer niets meer. Een mini-tampon kreeg ik, zogezegd, niet vol... Normaal gesproken ben ik altijd in één keer, pats boem, ongi. Geen spotting of wat dan ook. Mijn vraag dus; wat is dit???? Moet ik dit nu als ongi rekenen? En dan gister als dag1? Zou het ook iets anders kunnen zijn?
bah bah, die witte testjes ook allemaal, vervelend zeg! we hadden onze hoop toch zo bij vandaag neergelegd.....
Heb je je banner nu op 28 dagen staan? Misschien heb je nu weer een langere cyclus, zag dat je langste 33 dagen was, dat scheelt 5 dagen.
Misschien is het een innestelingsbloeding, dat kan ook gebeuren, maar ook dat geeft geen zekerheid, die krijg je pas na een aantal dagen. Heb je ook ovulatietests gebruikt of voel je duidelijk wanneer je ei geweest is?