Ik ben ook niet zo helder, vanochtend achteruit tegen een lantaarnpaal gereden... oeps... Gelukkig geen schade.
Ik ben blij dat ik deze week niet hoef te rijden, alleen vrijdag aangezien mijn collega carpooler vrijdag vrij is
Nou ik had gewoon even het achterruit moeten schoonwapperen M'n man zag het ook nog gebeuren, helemaal erg, anders had ik het lekker stil kunnen houden....
Ik ga niet meetesten dan. Ik heb net uitgerekend dat, als ik vandaag ongi word en een banner aan ga houden van 29 dagen, ik pas de 21 of later mag gaan testen volgende maand. Oktober wordt wel een hele vruchtbare maand toch??
laten we dat hopen, september is wel erg minimaal met het roze! ik ga eens even wat doen hier! ik ga appel/perenmoes maken, de appels en peren heb ik zondag vers van de boom geplokken in Belgie. mmmm heerlijk is dat!
Zou wel goed zijn voor de balans! Ik keek net op de lijst en we hebben 12 zwangeren in september tot nog toe. Ik hoop van harte dat we nog een roze golf gaan krijgen aan het eind van deze maand!
ja oktober wordt vast en zeker een vruchtbare maand. heb het zo beetje berekend en als ik in oktober zwanger ben, heb ik een mooie juni beeb en dat is nou net de maand dat ik jarig ben (17 juni) heb ook nog es vier pendels voor oktober (twee hier en twee op een ander forum)
Als ik nu zwanger mag zijn dan ben ik rond manliefs verjaardag uitgerekend, een maand later rond mijn eigen verjaardag.
Ik ook, maar ben heel benieuwd, moet nog anderhalve week geduld hebben, dus zal volgende week wel weer uitermate hyper zijn hiero