Hee nu even zonder gekheid, het is eigenlijk een vraag aan de dames die wel eens zwanger zijn geweest. Kun je nadat je je ei gevoeld hebt en daarna een paar dagen niet, om vervolgens weer lichtelijk zeurende pijn (dat wil ik ook niet eens noemen, meer vervelend en ongemakkelijk) aan dezelfde kant voelen? En zo ja, wat is dat?
Goh, ik moet maar niet vaker zo over het NOD-forum heen gillen... Ik mag op rood... :x Naja, vaag lichaam dus. Ik ga vol frisse moed door naar oktober! Meisjes, heel veel succes nog! Maak er nog maar een mooi roze eind van de maand van!
Goeiemorgen! Kwam even kijken naar de uitslagen van de testmarathon maar word daar ook niet vrolijker van zeg...pfff jeetje wat jammer allemaal van die nega-testen! Hopelijk zitten er toch nog een paar verrassingen tussen die over een paar dagen op roze gaan! Yaraah: mijn NOD is 18 oktober! Ik ga me alleen nog even wat afzijdig houden zodat de tijd sneller gaat...rond mn ei ga ik me wel melden voor de marathon, als mn eitje tenminste op tijd komt! *Dikke knuffel voor de teleurgestelde meiden* En vooruit dan: *ook een dikke knuffel voor de rest, zomaar..* Ik ga er weer vandoor, ga een dressoir ophalen! We hebben eindeiijk een mooie set meubeltjes gekocht! Fijne dag iedereen!
Ik ben nooit zwanger geweest maar ja, dat heb ik elke maand wel...bij mij begint het al een paar dagen vóór mn ei... Er is elke maand gewoon veel gaande daar en ik geloof er niet meer in dat die zeurende, stekende pijn iets speciaals is (bij mij dan...)
Heb vele roze jurken gezien afgelopen dagen.... Ben zelf niet zo van de roze kleding dus mij zul je niet zien in een roze dirndle...
@Heitje: goed van je om beetje minder met zwanger zijn bezig te zijn en we zien wel of je mee komt doen met de marathon hoor